Saturday, February 09, 2013

biler dah sihat..

alhamdulillah..i'm feeling better... lepas solat subuh...mengaji..lepak borak2 ngn fared jap...
dan terus buat kerje rumah mcm biasa..
takde lagi ko kate nak rehat da..
kerje rumah selambak....
2 hari demam..rumah tunggang langgang....
masuk dapur rase cam nak pitam tngk opis aku tuh...*drama..
ni ngah basuh baju qaleef sebakul..
baju kiteorng 2 bakul nak setel lipat..
petang ni nak balik shah alam...laki aku ajak tido sane...
howwyeeaaaa...lompat bintang...
eeerrrrr...macam ar ko blk sane 2-3bulan sekali hek...
iyeeerrr...memang ar aku balik boleh dikatekan tetiap minggu...
tapi dah lame tak tido sane...
balik hari jer selalu....
tapi biler semalam laki ngajak tido sane...waaahhh...kemain seronok aku...ngeeee..

kecoh jer ko kan..
orang lain sibuk2 balik kampung..
ko setakat tak sampai sejam pon dah sampai nak heboh....
nak wat acaner...dah kate balik umah makpak sendiri kan...

esok pagi..macam biasa...qaleef ade swimming lesson....
tapi ape2 hal pon...subuh2 gajah dah cakap ngan fared nak gi toy r us harini cari menan qaleef dulu rini....
aku terujer lebih nih.....

cuti panjang ni....masih tak de plan..
plan kiteorang mudah..asal rase nak pergi..terus2 siap dan jalan...weeeaa...
oohhh...nak gi ziarah baby baru pada opismate fared...
Jamad dan farah.....alhamdulillah...setelah ape yg dilalui sebelum ni..TAHNIAH...
kali ni semua dah selamat....aku yang nebes weeyyhhh....
tak menyudah tanyer kat laki aku...
dah tak habes doa untuk mereka....
tak sabar nak cium baby mereka...pasti sgt wangi...
insyaallah...semoga ade rezki dan kelapangan untuk menziarah mereka minggu ni...

okeh..nak makan nasik lemak..sementara qaleef belum bangun nih...