Monday, March 04, 2013

ILHAM dari BBTV..











ni gambar2 aku snap dari tivi -channel BBTV 618

aku memang layan gak BBTV nih...hewhew..
salah satu kenape aku suker tengok selain dari meneman qaleef..
sebab..aku suker tengok idea2 dan kretiviti dalan setiap siri channel ni..

haaa..ni salah satu nyer..SMALL TALK....
dari siri ni..aku dapat idea deko untuk playroom bilik qaleef...
ko jangan tengok pada budak 2 orang tuh..
ko fokus pada backdrop belakang derang tuh...
aku rase sangat menarik..!!
kretif dan cantik...
rak tu ade jer jual kat IKEA...
ritu dah carik gak..tapi tak jumper...habes stock agak nyer...
tapi memang aku suker idea tu..
boleh letak storage tertutup gak...
boleh simpan menan..

insyaallah...buat mase ni..aku masih mahukan idea ni untuk playroom qaleef...
tapi tak tau ar kot aku jumpe idea lebih menarik..
nanti2 aku share hek...



p/s :: pandang secare menyeluruh...



No comments: