Sunday, March 31, 2013

UPDATE :: KEPADA SEMUA PEMBELI WOODEN TOYS






sticky pos entry -scroll ke bawah untuk entry terbaru-



UNTUK YANG ORDER BARANG CODE 02 [set 4 of coloum]

aku tak pasti biler barang akan sampai..
dan tak mau berjanji lagi..
aku rase..aku dah tak nak menunggu dan memegang amanah ni lagi lama ..
tak nak lagi letak ape2 harapan...
jadi nak memohon berjuta kemaafan pada korang semua yang beli wooden toys tersebut
sebab...terpaksa memulang kan duit korang semua

dan tak dapat tolong korang belikan menan '4 set of coloum' [code 02]



minta kerjasama pada semua untuk EMAIL kan kembali pada [nurha_abdul82@yahoo.com] segala details di bawah ni

-Nama Penuh 
-No Telifon
-NOMBOR AKAUN
-Bank


duit akan di kembalikan secare berperingkat dan secepat yang mungkin [in syaa Allah]

pada yang ade no tipon aku -boleh direct massage [sahaja] details di atas berkenaan..


harap maaf atas kesulitan yang aku tak sengajakan...