Thursday, November 21, 2013

bising orang buat renovation...!!








bising oooiii..!!!
orang ngah pecah batu depan rumah...
tung tung tung..tang tang tang...

kejap senyap...

kejap kang bunyik balik...

kejap pakai mesen gerudi..
kejap pakai penukul...
gagah ko heh pakai penukul....aaauuuwww....


tapi tak per...

aku tak marah pon...

sikit pon tak....siyes nih....



kali ni aku redho...

sebab ape..???

sebab...yang buat bising tu rumah aku...

muwahahahahahaha...

harus lah redho kan...

tak redho..tak cantik nanti...

ngeh ngeh ngeh...

nampak nyer...plan asal nak mula kan dari belakang dah bertukar..

renovasi mula dari depan dulu...

uhukkksss...

takper takper....
tak kisah pon....






p/s :: takut jiran yang ada jer marah kang...bertabah lah jiran...sehari-2 ni jer....jiran kiri kanan sederet tak de orang lagi..tapi jiran2 lama depan umah ni lar........maaf yer... 

:: tu dulu biler jiran buat renovation aku bertabah jer pasrah..selalu cakap..takper...takper...sampai mase nyer nanti......nah..sekarang dah sampai masa aku....muwahahahahahaha.....eearrkk....gulp..balas dendam nampaaaakk..... 













16 comments:

PinKy MoMMa said...

wahhh jiran senyap2 jer kan hahaha..yg aku ni balairongseri sebelah ni bila nak siapppp???

dinding dah crack ni..nangisss

Cik Puan Rara said...

hehehehe patut lah pon.mu kena redhooo je aty.hahahaha

syawalsimpsons said...

ingat jiran yang bertukang...tak pe la demi umah cantikkan

Nurzakiah Hanum said...

ye la kan nak buat mcm mane

YanaUjang said...

reno pagar ke beb? aku dlu pn reno pagar dlu sbb pagar asal x cantik..mcm tokong cina pn ado..kehkeh jgn lupa update b4 and after.. :p

Fiza Rahman said...

Tak sabar nak tgk hasilnya ☺☺

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

HEHEH Shakira pun sama, masa orang lain buat renovate hati nak bising juga tapi sabar je.. sebab sekarang ni rumah Shakira yang tengah direnovate.. HUHU minta faham dari semua jiran :p

sheisjaz said...

wah da start reno...xsaba nya..

eima said...

wahhh rumah akan berhabuk teruk jenuh la nk cuci nanti .. tp tak nk cantek kan ... kena la tabah ... syok gile
tak sabo nk tgu rumah yg tah bila nk dpt duduk tu

syazai86 said...

wahh renovation.....kn bthnla dgn habuk2 bterbangan tu aty.....sbb tu la kami renovate dulu sblum pindah...sbb xmo mghadap situasi ni la...hehehe.....

CikNaa said...

muahaha..padan la redho, sbb umah sendirik yer aty..oke2. ku kefahaman :)

UMIE SUE said...

ALOOO..SU PUN TAK SABAR NAK BUAT MACAM ATY NI..DOAKAN SEMUANYE PROSES BERJALAN LANCAR YE ATY

MizzTina said...

ek eleh, renovate umah senirik mmg la xmrh..kekeke.. mesti cantik sgt² umah akak pasni.. jeles tau..

HanNis SaNia said...

Wah jelesnye.. dah beli rumah dah ?? hehehe mesti tak sabar tunggu siap kan?

Ros Anis Rusli said...

hahaha..ooo umah sndiri reno taw lak xbising!

Ibu Lala said...

Rumah sebelah sy tu buat rrnovation dr bulan 6 x siap siap sampai skrg. Habis koto laman rumah kite. Dgn simennya dgn debunya. Bising x payah ckp la.