Friday, November 15, 2013

DEKORASI RUANG TAMU :: kanvas abstak




kali ni bukan kufi...
tapi abstract canvas...
masih tak sempat nak gantung...

biler aku buat teaser...
bukan sebab aku saje nak kasi gempak...
sepelais konon nyer...
tapi tu maknenyer aku kekurangan masa....

cissss....

kurang mase konon...


p/s :: sedang demam 3 serangkai - 3 beranak demam... fared demam semalam..qaleef demam panas malam tadi [sekarang dah ok tapi masih dedar].. aku ngah tunggu masa jer ni sebab badan dah rase tak sedap..


9 comments:

UMIE SUE said...

moga cepat sembuh ..Aminn

Puteri Satu said...

Harap cepat sembuh ye 3-3 beranak... supaya maknyer boleh buat entry tertangguh ni cecepat... hik hik

Ayu Rashid said...

Get well soon.

Ayu pun beli lukisan 3 serangkai. Dah 2 bulan beli masih tak gantung lagi. Kalau pandai drill sendiri lama dah i kerjakan huhuuu.

Nurzakiah Hanum said...

singgah petang
happy weekend

Chekgu Azrine said...

cepat sembuh ye sis

eliyaezlinalias said...

cantik nampak gaya lukisannya...
semoga cepat sembuh....

Gieyana said...

Nyampahh! Slalu wat teaser..ekekekeke

Weh..nnt aq turun kl aku nk g terjah umah ko n pinky momma...:-)

mizz miaizzati said...

musim le ni kak..saya pon dok soh seh soh sehhhh

nadyahkamil said...

aty awak beli kat mana? boleh share?