Monday, April 21, 2014

Outfit :: bila aku dah boleh mula pakai DRESS










dress hijau hadiah dari seorang pembaca blog -terima kasih sangat2-



aku dah lamaaaaaaa sangat teringin nak pakai dress...
sejak2 menjadi trend ni lah kan..
tapi... sebelum ni..susah nak jumpe dress yang aku pekenan
yang nursing friendly..
maklum ar... anak aku tu kan penyusu badan tegar..
jadi..kalau kate nak pakai dress2 macam ni..
memang pikir banyak kali gak ar...
dapat bayangkan tak kalau tetibe aku kene hangkat selak dari bawah tuk susukan qaleef nanti...puuufff...
jadi...ku simpan kan jer lah hasrat tu..
-eeaahh..tapi sekarang banyak dah kan yang butang2 depan tu-


baju ni aku terima dalan 2-3 bulan lepas..[kot]
hadih belated besday kate nya..alhamdulillah..
orang kate..rejeki jangan ditolak...weeeeaaaa...
tapi tu laaaa....masih tak pakai2..
baru ni jer..
bile qaleef dah boleh pisah susu badan -walaupon tak sepenuh nya-
baru ar aku rasa dapat nak melawo pakai dress..

lega mak ko nak....mihmihmih...

selesa sangat rupa nya...
aku ni tak suka pakai skirt..
sebelum ni ar..
sebab..terasa lapaaaaanngg jer pulak...kahkahkah..
ingaatkan macam susah nak gerak...
tapi..bile pakai baju macam ni..
rasa...besh sangat.....!!!!

mekaseh syuhada hadiahkan dress cantik sangat warna kegemaran laki aku..
macam2 tau jer pulak ko kan..
haaa...harus lah aku nak pakai cantik2 kasi laki aku suka kaaaaannn....

lepas ni kompem aku akan hunting dress banyak2...
mak dah jatuh cinta...
raya ni pon merasa lah mak ko melaram lebih sikit...ngehngehngeh..
ai is malu sendiri...[sengih kepit2]


tapi satu jer la...
baju2 macam ni biasa aku jumpe..
mesti free size...besaaaarrr sangat..
memang lah aku sekarang pakai baju yang loose-longgar..
tapi...kalau terlampau besar..bahu semua jatuh kedebeh..
selekeh pulak rasa...dan tak selesa...
tu satu lah susah nya...sebelum ni aku banyak gak jumpe yang aku pekenan..
tapi biler part size tu..kalah...adeeyyhh...
cuma rasa nya..kalau butik2 on9 macam poplook tu banyak -ada size-
tu aku ngah gigih survey ni..weeeeeaaa...


notatanganAty :: aku pakai baju ni..gigih qaleef menyelak dalam kereta nak nyusu...hahaha...tak dapat lah ko merasa lagi nak oooii....