Thursday, May 29, 2014

rahsia kebahagian hubungan intim suami isteri dengan NF SHINING WOMEN




notakepala :: bacaan hanya untuk orang yang dah berkahwin sahaja



aku ni..sejak2 masuk 3 series ni...

memang agak menjaga diri lebih sikit la..
berbanding dulu...
badan kite ni.. makin lama makin berusia..
makan pulak macam2 kaaaann...
jadi..macam2 jugak lah penyakit mendatang...sobsob..
lagi2 kat bahagian dalaman..
aku ni jenis..yakin..kalau dalaman sihat..
insyaa Allah luaran jugak akan sihat..
jadi... selain menjaga pemakanan..
yang mana boleh pantang..aku pantang..
aku jugak..ada lah amik makanan2 tambahan..
untuk kesihatan...untuk penambahan kologen..
untuk kulit..untuk tubuh badan..
semua yang berkaitan2 lah..
bukan jer nak muka nampak cantik..
tapi kesihatan dalam tu dulu yang penting...giteeewww...

lagi2 biler dah beranak..

pernah keguguran..
pulak tu dah berumur...dah 32 tahun..
walaupon anak baru sorang..
tapi sibuk pulak dengan kehidupan seharian..
ngan anak..ngan suami..ngan rumahtangga..ngan bisnes lagi..alhamdulillah...
aku bersyukur ngan segala nikmat yang diberi..
jadi mengharapkan rezki nikmat kesihatan tu jugak..
kene lah lah jaga kan...
jadi..tu lah sangat2 aku amik berat tentang kecantikan luaran dan lelebih lagi dalaman..
sebenarnya...buka lah nak cantik sangat pon..
gitu lah ghoper nya kan..
tak lah tetibe aku jaga beriye muka aku jadi fasha sanda teewww...hahaha..
tapi lebih pada kesihatan..
orang kate..kalau sihat...luar dalam..
kite pon insyaa Allah berseri2 jugak...
tak yah pikir nak cantik kat mata orang lain jer..
pikir buat semua tuk suami tu dulu..
pahala besar tu insyaa Allah..
orang pompuan ni badan nya lain macam..
lagi kalau pernah beranak..atau beranak pinak..
sana lah longgar..sini lah longgar..haaiihh..
tu aku risau tu...
bukan pikir risau laki lari ker carik lain ker hapa..[risau gak lah]
tapi jugak lebih pada kesihatan..fizikal..mental dan psychology wanita...
giteeeww....
berkait2 jugak dengan ibadah kite kan semasa lebih berumur nanti.. 

badan sendiri kan..sendiri lah jaga..
atas kesedaran2 sendiri..
jadi...dari situ lah aku amik supplement tambahan..
vitamin A sampai Z lah kalau gigih semua aku nak telan..
kalau lah boleh...hahaha..

tapi dalam2 banyak supplement tambahan...
aku jugak percaya pada pemakanan jamu..
tak kisah lah tuk kegunaan luaran ke dalaman jer..
mungkin sebab...jamu ni kan lebih kepada bahan asli kot..
takde sangat campuran2 chemical...
lebih pada bahan2 semulajadi..herba2 bagai tu kan...
contoh macam akar kacip fatimah...
lebih di yakini 'kesucian' nya..insyaa Allah..

kalau ikutkan aku..bukan lah peminat jamu..
masa anak dara dulu..aku suka nak makan..
tapi..masalah aku adalah..memang langsung tak boleh nak makan..
sebab..aku tak tahan 'panas'..
ko tau lah jamu tu kan...
aku ni...asal makan jer mesti nak migrain..asal makan jer sakit pala...
tapi baru2 ni..
aku diperkenal kan dengan satu jamu..
nama nya NF Shining Women dari BEAUTY A LIVES
khas untuk hubungan intim suami isteri..giteewww..
alhamdulillah... boleh pulak aku terima..
mungkin sebab rasa nya tak teruk sangat kot...agagaga..
atau sebab die kecik..
makan tak rasa 'pedas' tu...
tak panas sampai aku berpeluh2 migrain..
yang penting..agak berkesan tuk aku..
alhamdulillah....




tadi aku cakap jamu ni khusus tuk hubungan intim suami isteri...

okeh.. aku bukan bangsa jenis terbuka tuk bercakap hal dalam bilik..
tapi ni aku nak share sikit pasal bende tu...
eerr..bukan hal aku lah...
cuma nak cakap..kite ni kekadang..
amik remeh jer kan...
dek kerana penat...
tau lah kan..kepenatan seorang isteri..suri umah..wanita bekerja..jadi mak lagi..
haa tu...biler dah beranak2 tu lah kan...
ko pon paham kan..
tak yah aku nak cerite lebih sangat..
tapi jangan lupa... tu jugak adalah pahala terbesar seorang isteri..
dari situ lah kite sebagai isteri mendapat keredhaan Allah jugak..insyaa Allah
dan di kira sebagai ibadah kita..
kite mungkin pandang remeh akan semua ni kan..
tapi tu lah salah satu rahsia kebahagian suami isteri...insyaa Allah..
selain dari ibadah2 kite yang lain...
sama2 kite perbaiki diri kite..-cakap tuk diri sendiri jugak-
tu lah aku nak berkongsi ngan korang jugak..
akan kebaikan jamu aku makan ni..
jamu NF shining women ni boleh membantu kite menghangatkan lagi hubungan yang mungkin dah hambar..
insyaa Allah...

tapi kalau ko nak tau..jamu NF shining women ni..
bukan sekadar tu jer tau...
tapi produk ni jugak sesuai sangat untuk yang mempunyai masalah keputihan,
'berbau' atau lendir berlebihan..senggugut..period tidak teratur, 
breast kendur.. ibu2 yang baru melahirkan baby, 
lebih pada masalah dalaman wanita...
memang di galakkan makan NF shining women ni.. 
insyaa Allah...

 jamu NF shining women ni..

korang kalau nak rasa keberkasanan nya..
boleh lah dapat kan sendiri dari BEAUTY A LIVES
korang jugak boleh baca TESTIMONI jamu ni kat SINI
ramai dah cuba dan beri kesan yang positif...

Cara penggunaan nye semua ko boleh baca kat SINI
period ker..nyusukan anak..atau ada makan supplement tambahan lain macam EPHYRA tu..[ececeh ko aty..nak gak sebut EPHYRA ko tu kan]
pon boleh makan jamu ni..takde pantang larang..
tapi dapatkan nasihat sampingan sebelum makan yer..

cuma ibu mengandung jer di larang makan..
tapi.. masih boleh amik tau...
sebab..selain makan..
ko jugak boleh gunakan kekdah 'insert to vagina'
nak tau lebih lanjut pasal tu ko kene baca kat link aku kasi tu hokeh..



jamu ni kecik jer...
tu aku cakap..senang aku nak makan telan gitu2 jer..



jamu shinning women tu 100% buatan orang kampung
menggunakan manjakani dan kacip fatimah..
tak berbahaya insyaa Allah...

apa aku tulis ni.. baca sebagai ilmu..

jangan pikir bukan2..
aku sendiri jenis tak terbuka nak berkongsi sesuatu yang melibatkan hubungan suami isteri..
tapi anggap apa yang aku kongsi kali ni sebagai pengetahuan..
atau untuk membuka minda kite sebagai wanita..
macam aku cakap atas tu lah..
ianya bukan sekadar keseronokan hubungan intim suami isteri..
tapi..tuk penjagaan dalaman..
pejagaan kewanitaan kite sendiri..
luaran..lebih2 lagi dalaman..
semua tu berkait2...
dan semua tu jugak salah satu rahsia kebahagian suami isteri..insyaa Allah..


korang kalau nak cuba..nak beli..

boleh contact dayana melalui email 
beautyalives@gmail.com 
atau sms ke 014-5234115

murah jer..

satu paket tu Rm 15
dalam tu ada 30 biji...

cubalah dulu...insyaa Allah..