Sunday, September 28, 2014

Oh my SHOES - bukan lagi 5 inch high heels




tadaaaaa..... [ayat peberet qaleef sekarang]
sneakers wedges cinta terbaru aku...
sneakers...tapi wedges...haaa..kire tak lah sporty sangat..
warna ni laki aku yang pilih kan..
die pekenan betul aku pakai kasut macam ni..
jadi die tak bunyik masa aku ngajak beli....weeeeeeaaaa.... 




lama sangat tak pakai kasut bertali..
lepas beli nak pasang tanya kat laki..macamane nak pasang tali kasut ni...
manja nau pulak bunyik.. malas laki aku nak melayan..nyampah tau..

kali terakhir...masa sekolah kot..
eeeaarr....nampak nau menipunya...

ada jer pakai sport shoes..
dulu2 pon masa ada satu waktu sneakers baru nak naik..
suka gak lah aku membeli nya..
masa zaman study dulu..
tak kose ko nyah masa zaman belajar dah pakai kasut tinggi macam ahkak2 keeennn..

tapi lepas tu biler start keje..dah tak de dah..
ai is bukan minat sport hokeh..
memang kasut sukan sedia ada berzaman aku beli elok jer lagi tu dalam lemari 
eeahh..ke mana tah..macam tak nampak bayang dah...ngehngehngeh...



haaa...bag ni lah aku beli pakai voucher ritu aku cerite tu..
memang besar puas hati..
boleh masuk dslr aku tu terus...


tapi kali ni.. aku terjebak balik pakai kasut macam ni..
ngah trend ni..
ada lagi satu sneaker aku suka...jenis wedges..
ramai dah orang pakai sekarang..
tapi tu nampak lagi ranggi dan sporty la.. aku pekenan giler..
adik aku ada sepasang die beli aku dah rasa nak terbeli sama ritu..
tapi tu nanti lah.. kalau rasa ada gaya yang sesuai boleh aku pakai..
ai kan gurlish2 sikit... hahahaha... pang nak...


sekarang dah terbiasa berstokin..
nak kaki bertutup..
kaki tu pon sebahagian dari aurat pompuan tau..
Tak kisahla ko pakai sandals ker..kasut tali ker.. Tinggi ker rendah ker..
Selipau sekalipon.. Kene pakai..
Ni walaupon kasut tertutup aku tetap pakai gak..
Sebab dah terbiasa.. 
Lagipon kasut tertutup macam ni memang kene pakai gak ka walaupon dah sedia tertutup..
Kalau tak kang melecet kaki ko..

haaaa..jangan kate berkuap bagai pulak biler pakai stokin atau kasut tertutup kaki tu.. yang wajib nya menutup bahagian tersebut... giteeewww...



apehal aku posing lagu tu...ahahaha...

ni masa aku gi jejalan bawak qaleef tengok rabbit kat broga ritu ni..
tu later2 aku cerite yer...
ni cerite kasut aku tak habes lagi..agagaga..
selesa cakap ko..ringan dan lembut jer..tak melecet aku pakai satu hari suntuk...
tak berkuap pon sebab pakai stokin...
dah sekarang asyik melenjan yang tu jer pulak..

nyesal tak dengar cakap laki aku ritu soh beli 2 pasang terus..
ada banyak kaler lagi..
beli 2 masa tu dapat lagi murah...
konon nya nak lah test dulu ok ker idok kan...
ni dah rasa besh sangat dah ni...
takper.. nanti2 ley rembat lagi..


NotaNotatanganaty:: suka pakai boot jugak...



CLEARANCE STOCK [TERHAD]





ZERA DRESS [tidak termasuk seluar]

RM 16 SAHAJA

MATERIAL CHIFFON
SIZ FIT M TO XL

WHATS UP/SMS :: 019-2085089
[strictly for business only] 

SERIOUS BUYER !!