Monday, March 23, 2015

hilangkan jerawat-parut-kulit kusam dengan EPHYRA sekarang..!!







hye..assalamualaikum..

rini nak cerite pasal ephyra lagi..
tau tak korang ephyra sekarang makin di kenali..??!!
haaa.. sebab nya.. makin ramai yang consume ephyra
memang dah nampak keberkesanan nya..!!
alhamdulillah..
aku pon.. kalau ikutkan... hari2 orang order nak try-order tuk repeat
dan bagi testimoni gempak2..
sonok ko eh biler bekesan kan.. heheh..
aku ada ramai regular customers sejak setahun lepas hokeh..
bayangkan betapa setia nya derang ngan EPhyra ni...
sebab kata biler minum ephyra rasa makin cantik..
ada yang kat minum tuk tenaga dalaman..
kalau tak minum sehari rasa tak besh.. giteewww..

harus lah kan..
kalau ko tanya aku berapa lama aku dah consume ephyra..
jawapan nya :: HAMPIR 2 TAHUN..!!
dan aku masih setia..
tak pernah try dah produk kecantikan dalaman lain..
kalau dulu ada amik ngan supplement lain..
tapi .. sekarang satu ni jer.. ngan EPhyra semata..
berbaloi..!! alhamdulillah serasi sangat ngan aku..
orang yang ikut blog aku ni lama..
atau yang kenal aku dari sbelum kawen..
tau lah kulit aku dulu acaner punyer berjerawat-berparut hitam dan kusam lebam
tapi sekarang.. alhamdulillah.. 
rasa lebih glowing giteewww... hahaha.. malu lah pulak nak puji diri... aaauuwww...

so.. korang.. nak2 raya ni.. ape kata mula consume ephyra dari sekarang..
insyaa Allah waktu raya nanti kulit korang mesti lagi cantik..insyaa Allah..
sebab aku sendiri lalui nya tau..
AKU BUKAN SETAKAT JUAL jer...
tapi memang dapat rasai keberkesanan nya...

lagi2 lah kalau ada nak bertunang atau berkahwin dalam masa terdekat ni..
jangan bertangguh2.. try ephyra ni..
insyaa Allah tak de efek memudaratkan pon..
dan insyaa Allah jugak korang akan rasa perubahan ketara biler sampai masa nya nanti..
nak make-up kulit jadi flawless sangat2...

haaa.. tu lah rahsia aku.. ahaaakkss..
biler hagak2 nak kene make-up lebih sikit.. 
gigih minum ephyra pagi malam..
satu pack trial [10 sachets] tu pon biasa dah nampak dah perubahan ketara kat kulit aku..
kalau hari2 biasa.. dah masuk 2 tahun ni..
aku skip makan 2-3 hari sekali...jimat ko.. agagaga..
tapi tuk aku lah yang dah memang consume ephyra sejak 2 tahun lepas..
kalo korang nak macam tu gak..
kene lah mula dari sekarang..
insyaa Allah lepas sekotak [premium] dah boleh nampak kesan nya..
tapi jangan lepas tu berhenti..
maintain kan jugak tuk terus kekalkan kesan2 tu semua..




ni nak share testimoni2 terbaru ni..










kulit mommy dan baby cantik..!!
dan badan kembali ramping..!!



Menambah susu badan !!


testimoni pengguna EPHYRA SKIN BAR



testimoni pengguna EPHYRA SKIN BAR



testimoni pengguna EPHYRA SKIN BAR





tengok.. setiap kali pon aku share testimoni2 pengguna ephyra yang berpuas hati..
memang terbukti berkesan..alhamdulillah..

seronok kan kalau kulit cantik.. 
tuk ibu mengandung.. menyusukan anak.. berpantang pon boleh
pon banyaaaakkk sangat kelebihan nya pernah aku cerite kan sebelum2 ni..
bagi tenaga.. tambah susu badan..
tuk anak eczema pon elok sangat..
senang cerite..produk ephyra ni menyeluruh lah..
tuk kesihatan dalaman dan luaran..
sapa2 pon boleh minum...

jom lah try.. baru tau kehebatan nya..

dapatkan harga PAKEJ yang lebih murah dengan aku..
just whats app/sms :: 019-2085089 [Aty]
atau email :: nurha_abdul82@yahoo.com
boleh borak2 pasal EPHYRA ni...











DENGAN HARGA LEBIH MURAH DARI PASARAN DI SINI..!!!

LEBIH BERBALOI..!!!!






- PREMIUM PACK [30 SACHETS [SEBULAN]


- TRIAL PACK 10 SACHETS




EPHYRA SKIN BAR






SET 1 ::
EPHYRA PREMIUM [30 SACHETS] 
EPHYRA SKIN BAR
FREE BOTOL SHAKER
FREE POSTAGE SM


SET 2 ::
EPHYRA TRIAL SET [10 SACHETS]
EPHYRA SKIN BAR
FREE BOTOL SHAKER
FREE POSTAGE SM

SET 3 ::
EPHYRA PREMIUM SET [30 SACHETS]
FREE BOTOL SHAKER
FREE POSTAGE SM

SET 4 ::
EPHYRA TRIAL SET [10 SACHETS]
FREE POSTAGE SM


SET 5 ::
EPHYRA SKIN BAR
POSTAGE RM 6 SM



DAPAT KAN SEMUA SET2 DI ATAS NI DENGAN HARGA LEBIH MURAH DARI HARGA PASARAN !!





WHAT'S APP / SMS :: 019-2085089
[untuk urusan jual beli sahaja..tolong jangan call]
EMAIL :: nurha_abdul82@yahoo.com