Thursday, April 30, 2015

dekorasi :: kufi kanvas di banggunan mahkamah syariah shah alam




sambung :: yang aku rasa agak murah..!!


semalam... aku gi mahkamah syariah kat shah alam tu..
bukan urusan rumah tangga hokeh..
tapi tuk urusan sijil faraid - mnguruskan harta arwah mak aku..
sangat lah complicated...
aku pon tak pasti nak share kat sini ker tak..
sebab.. pikir jer pon buat aku pening dan penat.. huhu..

ok.. balik cerite pasal kufi tu..
tak sangka kat dalam banggunan mahkamah syariah tu..
ada satu galeri kufi yang menarik..
aku pernah jer pergi kat situ.. masa amik khusus kawen dulu..
alaaa.. ni banggunan sultan idris Shah..
aku panggil banggunan JAIS..
galeri ni kat banggunan mahkamah..sebelah banggunan yang aku amik kusus kawen dulu tu..
ni bangunan mahkamah lebih sunyi sikit lah..
kedai tu pon tak de orang.
tapi.. bagi aku kedai tu menarik sangat hiasan2 kanvas kufi yang di jual..
kalau masing2 ada cash semalam - dan ada mesen atm kat situ..
memang kiteorang rembat dah nak beli seketul-dua..ngeheeee...






yang besar macam ni Rm 450 sahaja -siap frame-





kiteorang pekenan sangat yang ni..gold black
nak letak atas kepala katil bilik tido..cantik kan...


fared ngah pilih kufi canvas tuk letak atas pintu masuk..
harga hanya Rm 70 jer.. agak murah


motif letak gambar abah sado ??
nak soh ko tengok saiz frame kufi tu..
besar kaaaaaaaannn...!! rm 270 jer tau..

okeh.. kalau ko biasa-pernah-atau tau harga bende2 macam ni..
ko memang rasa harga tersebut..untuk saiz kufi tu adalah agak murah..
cantik giler pulak tu..



yang ni bukan kanvas.. kayu ni.. timbul2 kufi nya..
tak perasan lak berapa harga..


insyaa Allah nak datang balik..
aku nak beli untuk atas kepala katil bilik tidur kiteorang...
semalam pon kejar masa.. sebab aku nak ke KL pulak amik stock ephyra dah habes lagi..
rezki baby..rezki anak2..Alhamdulillah 
tu tak sempat lah kiteorang nak berlama2 kat sini..
kalau tak silap aku ada jer mesen atm kat banggunan sebelah lagi satu..
tapi tak kose lah mak yong ko nak jalan..
jalan dari car park ke banggunan yang tak seberapa pon aku mengah2 dah..
balik siap laki jemput depan pintu.. hahaha.. manja sangat tawwww....

pasal galeri ni..
ada aku amik kad die semalam..
boleh follow Facebook/Instagram :: CANVASCREATION


okeh lah..
aku nak mengemas bilik tengah hari ni...