Monday, June 29, 2015

JADIKAN EPHYRA SEBAHAGIAN SUPPLEMENT SEMASA DALAM PANTANG.




korang yang nak beranak..
yang baru nak berpantang..
atau nak habeskan pantang..
EPHYRA ni mesti kene ada dalam senarai menu berpantang korang..


kenapa..??

haaa.. ni aku nak share pengalaman sendiri dan testimoni orang sikit
yang aku kire.. EPHYRA ni sangat2 lah membantu aku...alhamdulillah..
macam2 kebaikan yang aku rasakan sendiri dengan ephyra ni..
dari sebelum negandung.. sampai mengandung..
dan ni berpantang pulak..
memang EPHYRA hebat serta terbukti berkesan..!!
insyaa Allah..








- sebagai milk booster, mengelakkan sembelit, bantu turunkan berat badan dan untuk energy memang powerful!!-


pertama :: badan rasa lebih bertenaga

beranak kecik ni memang letih..[fakta]
tak cukup tidur.. kelam-kabut lagi2 kalau takde pembantu..
semua buat sendiri2 jer..
asben pulak gi out station..
nak menguruskan anak sulung si abang tu lagi yang macam2 nau perangai nya..
ngan baby baru yang masih nak sesuaikan diri..
letih sangat..!! kekadang macam tak cukup napas.. hoho..
tak cukup tido tu ko toksah kire lah..
setiap jam waktu malam nak kene bangun cek diapers..
2 jam sekali nak kene susukan die..
pukul 4 pagi.. mata die dah terkebil2.. tu part geram.. hahaha...
seb bek lah ada EPHYRA ni membantu aku mengekalkan tenaga sepanjang hari siang nya..
kalau badan letih tu yang bertambah stress..dan semua akan jadi lagi teruk..
muka pon nanti semacam jer.. hahaha...





- luka cepat sembuh-




ke dua :: jahitan tak rasa sakit dan cepat sembuh

untuk aku yang beranak czer kali ke-2 ni.
memang terasa gak lah perbezaan berbanding yang fes tu..
memang kurang sangat2 rasa sakit nya...
dulu.. 2 minggu.. masih rasa ngilu kat bahagian operation..
tapi ni.. alhamdulillah sangat.. 2-3 hari aku dah mampu jalan tagak [tapi masa slow2 dan berhati2]
dan aku tak makan ubat tahan sakit pon lepas hari kedua..!!
banding ngan fes time dulu tanpa ephyra..
seminggu aku dok hadap ubat tahan sakit..sebab masih rasa bisa sakit...
berkait jugak lah ngan yang fes tadi tu kan..




-tempat jahitan tak rasa sakit sangat n cepat sembuh-



ke tiga:: perut buncit cepat hilang..!!

ni aku suka...
eerr..aku tak suka kurus sangat..
tapi part perut buncit tu aku risau sikit..tak berapa suka tengok.. hahaha..
dah tu.. aku beranak czer kan.. masa fes time dulu2..
lamaaaa sangat perut buncit aku nak hilang..lama giler tau..
tapi kali ni.. sebab kan kesan yang 2nd tadi tu..- luka cepat sembuh dan tak rasa sakit-
tu buat aku boleh berbengkung laju2..
dan EPHYRA ni pon membantu aku.. memang sekarang..
walaupon baru lebih kurang sebulan..
tapi perut buncit tu dah hampir tak ada..!!
jadi biler pakai dress or jubah..
tak lah nampak 'sesuatu' jer kat tang situ kan.. 
ni obvious lah aku perasan.. memang aku suka lah bahagian perut tu kempis dulu..





- buncit berkurangan dan lebih bertenaga-




- berat badan kembali pada yang asal dan makin ramping-



 ke empat :: memperbaiki keguguran rambut selepas bersalin


dulu2..sebelum consume ephyra dalam 2 tahun lebih yang lepas..
aku memang problem sangat ngan rambut gugur ni..
tapi lepas consume ephyra.. alhamdulillah..
makin lama makin ok..dan dah tak ada gugur teruk lagi..
tak de rambut aku bersepah satu rumah..
tapi.. untuk orang beranak.. dek kerana perubahan hormon... 
rambut gugur lepas bersalin tu biasa.. dan di kira normal..
aku dah rasa masa anak pertama dulu...
memang teruk..-seb bek lah rambut aku jenis tebal..kalau tak..botak dah gamak nya-
tapi kali kedua ni.. nampak perubahan..
walaupon lepas bersalin dan dalam waktu berpantang..
memang tak de pon rambut aku gugur ngan teruk...
tu memang perkara yang menyenangkan hati aku  lah..




ke lima :: tidak sembelit dan membuang angin dalam badan

okeh.. part ni sangat penting tuk aku
dan aku rasa mana2 orang lepas beranak pon..
perkare paling di takuti adalah sembelit.. 
jangan kate beranak normal... aku beranak czer ni pon takut oooii...!!
takut aku nak meneran.. terasa kat perut aku tu tau...
tapi EPHYRA ni memang membantu pelawasan..
dan jugak membuang angin dalam badan..penting tu tau..
orang dalam pantang tak boleh banyak2 angin sangat..
tak elok..




- tak de sembelit-


ke enam :: mencantikkan dan menyerikan kulit


ini memang kompem lah kan..
ramai dah tau kelebihan ephyra yang satu ni..
memang kalau minum ni memang kulit akan jadi sihat dan cantik..insyaa Allah..
perubahan hormon masa mengandung memang kekadang akan buat kulit muka kita jadi kusam..
dan waktu berpantang lah waktu terbaik tuk kite perbaiki nya..
sebab.. waktu berpantang.. kite tak kuar rumah..
tak mengenakan alat solekan atau kene sinaran UV..
pulak tu.. waktu bercuti tu lah kite perlu perbaiki semula sel2 kulit kite yang dah mati tu..
jangan lah jadikan alasan beranak tu sebagai sebab tuk kite biarkan muka kite kusam..
badan kite lemah..
waktu ni lah kite perbaiki apa yang berubah waktu mengandung sebelum tu..
nanti masuk opis balik lepas tamat tempoh berpantang..
berseri2 glowing baru semangat baru kan...







ke tujuh :: sebagai MILK BOOSTER



ini memang terbaik!!!

untuk ibu yang menyusukan anak.. EPHYRA ni memang terbukti berkesan sebagai milk booster..

ini apa aku rasa sendiri biler setiap kali aku amik ephyra...

memang kuantiti susu badan seakan bertambah..

anak kenyang setiap masa...tu yang penting..

ephyra menambah kualiti dalam khasiat susu...insyaa Allah..

susu akan bertambah pekat.. bertambah banyak..

dan penting jugak.. khasiat dari ephyra ni..

akan dapat pada anak melalui susu yang di minum nya...

kulit anak pon akan bertambah cantik...-tu yang aku lalui sendiri-

dan ramai sangat ibu2 yang susukan anak dan consume ephyra.

mengakui akan kehebatan ephyra ni..alhamdulillah..



- anak semakin comel, kulit semakin bersih dan menyembuhkan eczema -



- susu badan melimpah -


- kulit anak menjadi cerah dan gebu -







[ aku selepas 30 hari berpantang ]






Ephyra mmg terbaik sebagai supplement dalam pantang.


Bagus dan berkesan utk kesihatan dalaman dan kecantikan luaran bagi semua ibu-ibu yg baru melahirkan anak.





kesimpulan nya.. EPHYRA ada segala apa yang diperlukan oleh badan kite
tak kire lah sewaktu berpantang atau tak..
insyaa Allah..


-Membantu membanyakkan susu badan ibu
-Memekatkan susu ibu, jadi baby cepat kenyang
-Kesan dapat dilihat dalam tempoh 3 hari ke 10 hari
-Memberi ibu rasa kenyang berpanjangan
-Meningkatkan tenaga & kecergasan si ibu sepanjang hari
-Membantu membekalkan vitamin, zat besi dan mineral secukupnya kepada ibu dan bayi
-Membantu melancarkan sistem pelawasan -Mengelakkan sembelit
-Membantu mengurangkan jaundis / demam kuning pada bayi
-Membantu membekalkan kalsium dan menguatkan tulang ibu selepas bersalin
-Membantu mencantikkan kulit ibu selepas bersalin
-Membantu membuang angin dalam badan dan mengelakkan kembung perut -Membantu memulihkan luka dengan cepat terutama yang bersalin secara C-Section -Mengawal berat badan ibu; menjadikan badan lebih langsing








JADIKAN EPHYRA SEBAHAGIAN SUPPLEMENT SEMASA DALAM PANTANG.


cuba dulu baru tau kehebatan nya..



KELEBIHAN MINUMAN KECANTIKAN EPHYRA ::



  • sesuai untuk lelaki dan perempuan
  • perubahan ketara seawal 3-7 hari !!
  • kesan pencerahan yang menakjubkan
  • ENERGY BOOSTER
  • Merawat serta mencegah jerawat / jeragat
  • Wajah cerah berseri tanpa perlu suntik atau rawatan laser
  • mengecilkan liang roma
  • merawa ECZEMA
  • Mencegah KEDUTAN dan kekenduran kulit
  • altenatif kepada suntikan VITAMIN C dan GLUTATHIONE
  • Menghilangkan tompok hitam dan PARUT
  • Meningkat kan fungsi SETIAP SEL dan MELAMBATKAN PENUAAN
  • meningkat kan PENGELUARAN SUSU IBU
  • Meningkat kan DAYA KETAHANAN BADAN / imunisasai badan
  • RAMBUT dan KUKU menjadi lebih sihat
  • memabantu MENYAH-TOKSIK dan pencemaran dalam tubuh
  • melancarkan PELAWASAN dan menghasilkan lulit yang cerah
  • MELANSINGKAN tubuh badan - menstabilkan METABOLISMA
  • mengempiskan perut buncit



  • Jom dapatkan  dengan HARGA LEBIH MURAH DARI PASARAN DAN ORIGINAL DI SINI..!!!





    Diluluskan oleh KKM 
    Dijamin Halal oleh JAKIM
    Lebih 100 ribu testimoni berjaya dilancarkan sejak tahun 2012 .






    original





    SET 1 ::
    EPHYRA PREMIUM [30 SACHETS] 
     + EPHYRA SKIN BAR

    FREE BOTOL SHAKER
    FREE BAG EPHYRA [ HITAM ]
    FREE POSTAGE SM


    SET 2 ::
    EPHYRA TRIAL SET [10 SACHETS]
    + EPHYRA SKIN BAR
    FREE POSTAGE SM

    SET 3 ::
    EPHYRA PREMIUM [30 SACHETS] SAHAJA
    FREE BOTOL SHAKER
    FREE BAG EPHYRA [ HITAM ]
    FREE POSTAGE SM


    SET 4 ::
    EPHYRA TRIAL SET [10 SACHETS] SAHAJA
    FREE POSTAGE SM


    SET 5 ::
    EPHYRA SKIN BAR SAHAJA
    POSTAGE RM 6 SM / RM 9 SS




    *sabah / sarawak postage Rm 10 untuk setiap pembelian SET 1-SET 4



    * dapatkan sampul duit raya EPHYRA EDISI TERHAD untuk pembelian EPHYRA PACK PREMIUM sahaja -selagi stock masih ada







    WHAT'S APP / SMS :: 019-2085089

    [untuk urusan jual beli sahaja..tolong jangan call/pertanyaan berbentuk peribadi tidak akan dilayan sama sekali]





    EMAIL :: nurha_abdul82@yahoo.com





    UNTUK MENGETAHUI MENGENAI EPHYRA NGAN LEBIH LANJUT :: KLIK SINI