Monday, June 29, 2015

OutfitAtyfared :: My new CLUTCH BAG

















yes.. my new handbang.. pegang anak ni jer tak dapat dah aku nak pegang barang lain..
ni kecik ringan lagi [30 hari] boleh lah pegang sebelah tangan
feeling2 pegang clutch bag





dress green army dari @jubahsouq [instagram]




i am officially.. mama beranak 2
kesayangan mama Qaleef Eeman dan Muhammad Ash-shaquille











notatanganAty :: nak bawak Ash-Shaquille gi injection sebulan masa ni......








12 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Ololo omeynyaa..
Ank Dan Mak sama comey.
Jelez dpt beli jubahsouq
K.Mirror dah jauh.. nk oder
mesti dah x sempat.

Mila Hilas said...

bkn main bgaya lg dlm pantang hehe

Allene typicalmommy said...

hamboi aty.. pantang tu.. vouge betul.. lawa la baju dia...

Ros Anis Rusli said...

amboi mak dalam pantang!hoverrrr kan!siap posing ala model lg..bdn selimmmm...pic adik baby last win!menguap psl bodan nak malas layan mama posing eh???hahaha.. jubah cantekkkkk!

Muzai Samilan said...

comelnye baby... anak dah 2 mama still cun

ameris said...

langsingnya aty.. xnampak pun perut geleber wpun baru lps bsalin..

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah kak.. makin comel je walau anak dah 2.. hihih..
salam ramadhan kak =)

Fariza said...

nice outfit.

aty smlm nmpak husb aty n qaleef kat butik anakku aeon rawang.
xtau aty ada ke x, sbb nmpk sorang pakai tudung grey dr blkg. hihi

MamaAliya said...

suka tengok gambar last tu. baby nangis ke ngantuk tu? hihi

wani ezryl * said...

congrats, aty!! alah comelnya ash-shaquille. unik la nama dia, mana dpt ilham bagi nama tu? :)

Nadiah Hanum Wahab said...

Untongnya awakkk...body maintain jer u...jeles ai! Heheee

MamaDaniel said...

cantik la army nih... lepas raya la carik.. hihihi