Thursday, June 18, 2015

MISI18April :: DEKORASI majlis dan candy table



gigih lah aku nak buat jugak entry MAJLIS ULANGTAHUN KELAHIRAN QALEEF :: 3 TAHUN ni..
tu aku malas nak bertangguh2 tu..
jenuh nak cerite lepas tu.. huhu..
tapi sebagai kenangan 
aku buat jugak lah...

alhamdulillah.. majlis sederhana di hadiri keluarga..jiran2 dan kenalan rapat berjalan lancar..
walaupon hujan agak lebat lepas asar..
tapi.. tetap sempurna.. 
dapat lah potong kek sebelum hujan..
seronok betul dak qaleef.. tu yang penting..

kali ni nak share pasal dekorasi ringkas..
aku buat sendiri hampir 99%..
selebih nya aku tempah macam signage bagai tu..
ada aku cerite kat entry lama2 dulu..

ok lah.. terus share gambar jer lah..
sebelum si shaquille bangun...



























semua gambar dan kredit pada  official photographer majlis iaitu GLITTER LIFE PHOTOGRAPHY