Wednesday, July 01, 2015

Wordless Wednesday :: LipLapLipLap...




puasa ke berapa hari ni dah...


adeyyhhh....






berlip-lap-lip-lap dah rumah raya aku tahun ni...hohoho...

kemahen... eksaited abah sado pasang laju2...
raya lambat lagi.. tapi punya lah nak kan feel tu datang cepat kan.. giteeewww..





8 comments:

eima said...

LAWANYE HAI SUASANA RUMAH KO WEI

Nurzakiah Hanum said...

wow

nusha fasha said...

Hehhe meriahh..

MamaDaniel said...

wow.. meriah lip lap lip lap.. :)

JaJa_NoRLiza said...

Selamat hari raya!!!! He..

Ummi Khalif said...

Meriahnyaaa!!!! Saya pun nak pasang lip lap lip lap jugak la. HIHI..

jemput singgah blog saya byk tips menarik. :)

Suriya Majid said...

wah dah pasang lampu kelap kelip, dah separuh ramadan pun.cepat sangat.

nila anggraini said...

meriahnya lampu....macam nak buat gitu jugak laa...tapi sekarang banyak patern lampu,macam lampu suluh pun ade. hehehh