Thursday, September 03, 2015

AtyFaredShortVacation :: masa untuk mandi..!!







bersuar bunga2 nak gi swimming pool..
tu seluar bunga2 tu..baru jer beli malam kemarin tu kat pantai cherating masa dok carik kedai runcit..
tak teringat nak bawak swimming suit die..
mengemas laju2..cegitu lah jadi nya..
kasut pon..aku tak bawak sandal tuk die..
kesian la anak aku pakai kasut sarung tu jer lah..huhu..
berpasir dalam tu die redho jer..




sebelum tu breakfast dulu.. pagi biasa lah di sediakan buffet breakfast kan..
so far ok lah menu derang.. ada banyak pilihan gak lah..
kari ayam die buat cicah roti canai bagi aku sedap..
yang lain2 aku tak rasa sangat..
sebab shaquille merengek..
abah sado jer makan lebih sikit..sorang2..



aku dok lepak sini nikmati permandangan..

belakang tu cafe makan breakfast pagi tu lah tu..
pagi tu memang penuh tak de tempat nak duduk..
kiteorang duduk table besar jauh dari bar counter makanan..
tu aku malas nak bangun2 amik tu..


sebelah cafe ngan aku duduk tu ada kolam besar..
banyak teratai kembang2 cegini.. cantik nya subhanallah...ralit aku tengok nya..
ni gambar laki aku amik...



dak qaleef dah tak sabar2 nak gi swimming pool kat bawah tu..







abah ko lah melayan..



mak ko kene pegang adik..shaquille dah mengantuk masa ni..cranky dah..
awal pagi lagi ni..kol 9 kot aku rasa..
aku dah siap susu kan die dah.. tapi tu lah..die nak tido kan..
nak mengemping baring selesa..






kolam kanank2 kecik jer.. tu pon..kat tengah2 die dalam tuk qaleef..
nak main tepi2 jer..tak besh sangat lah kolam mandi derang..huhu..
qaleef pon dok lepak tepi2 jer main air..
dah termasuk ke tengah tu nak lemas anak aku tau..
seb bek abah sado memang dok perati dekat situ jer..seriau aku lah..







akhir nya dak shaquille tido dah..
sedap baring bawah pokok..angin pantai..pagi lagi pulak tu..fresh...

aku lepas tu dah baring2 dah kat kerusi tu.. tinggal orang nak sua gelas kaki panjang air oren jer..hahaha..
nan hado aty ooii...








teman qaleef main sampai puas.. sampai die nak naik sendiri..
mandikan siap2 kat air bersih..
lepas tu naik bilik lepak jer sambil menikmati pantai dari balkoni.. syiok oooii...



tunggu lah si adik nya besar sikit..ada gang mandi sama2.. lagi besh kot..