Monday, September 07, 2015

OutfitAtyFared :: TUNIC BLOUSE POPLOOK








suka sangat lah tunic blouse ni.. aku beli on9 kat POPLOOK.COM
ada butang panjang kat depan tu senang nak BF anak..
dan penting gak..kain ni senang gosok..
sekarang aku elakkan beli kain cotton..
sebab aku malas nak gosok.. hahaha..
tu perabeh dah aku jualkan yang jenis2 cotton pakai sekali-2 jer..
biler basuh kedut tu yang nyampah tu..
kalau dulu rajin asing2 kan..basuh tangan..
sekarang ni.. nan hado lah..ai is bizi u oll.. mihmihmih...
lepas beli kaler biru ni.. aku terus nak order kaler lain..ada kaler merah..
tapi habes stock dah..!!! huwaaaaaaa....nyampah taw..
kene la tunggu...kot ada...huhu..

wedges dari SCHUBLITZ.. tinggi..tapi selesa pakai..tak berat pon..






7 comments:

Mimie_Zatun said...

cantik la aty..

YB Shehan said...

baju kita sama kak. saya beli masa poplook release. kaler merah. tapi x pakai2 lagi. hahahahha

Rai OurKizuna said...

gojesnyaaa..

Nurzakiah Hanum said...

assalamualaikum
singgah pagi

ida said...

salam aty...nak tanya tudung apa yg aty pakai? cantik..beli kat mana, ker shawl yg aty jual dl tu.

Ain Rahman said...

cantik blouse ni

dalila said...

cantikkkk..senang gosok ok laaa..
sy jenis payah btl nk gosok blouse cotton..