Monday, September 07, 2015

biler abah sado melayan anak perempuan...









macam ni lah abah sado kene layan biler ada anak perempuan...

selama ni dok main pacak2 rambut dah qaleef jer kan..
kali ni..kene ikatkan rambut lulu...


abah sado siap kata kat lulu masa ni "rambut mama pon abah tak pernah ikatkan "


eeerrr... yer ker...


hurrrmm...


pernah sekali-2 kot..tapi aku tak suka laaaaaa..
sakit tau tangan die yang gabak tu tarik nak ikatkan rambut aku..!!

tu lu'lu aku rasa die redho jer kot.. hahahaha..

suka orang manjakan die cegitu.. anak perempuan kan..
lagipon.. nampak gak lah lulu rapat ngan abah sado gak selain aku..
die panggih abah sado pon "abah".. dari kecik lagi dah biasa..
kekadang..tak nak aku buatkan tuk die..contoh nya buatkan susu..nak abah nye layan kan..
elok lah gak.. lapang sikit aku kan.. hahahaha...




kemas abah sado sikat dan ikatkan rambut Lulu...



11 comments:

miss eimanhikmah said...

comel lulu..ank buah ke?

Farah Waheda Wahid said...

baguslah abah sado rajin melayan...he he he...

Nurzakiah Hanum said...

cute

eima said...

bila aku tengok lulu yang comey ni ... hati aku rasa luluh je je ....
lulu bertuah sbb ade ibu bapa yang baik cam korg

e k i n ♥ y u s r i said...

abah sado yg ade 2 org anak dara niepon x penah ikatkan rambut anak dara die...
hehhehehe

cik hani said...

ALHAMDULILLAH..
janji lulu senang dengan abah sado ye..

Chekgu Azrine said...

Alahai...comelnya lu'lu

Rizziela said...

manjanya anak dara ni kan

Natrah Mohamed said...

Suami saya pernah ikat rambut saya. Tak kemas n serabai rasanya. Masa tu sebab apa ntah, mtk tolong dia ikatkan rambut. hehehe

Jemput singgah blog saya ANAKSIHAT

Fifi Nadhrah said...

pandainye.. nanti dah biase.. makin kemas la..

Nadiah Hanum Wahab said...

Sweet nyerrr abah melayan anak dara tu..