Wednesday, December 02, 2015

ILHAM DEKORASI :: INSPIRASI RUANGAN WARNA EMAS





Lama sangat kan tak borak pasal dekorasi..
sampai orang dok tanya2...
aaahh.. ada yang hantar email bertanya kan pendapat dan pandangan..
ada yang masih aku tak sempat nak reply..
tersangat lah maaf yer..
bukan sombong..tapi kekangan masa...
pls..pls...plssssss..jangan amik hati..
aku sedang usahakan..agar aku punya banyak masa tuk belek email satu persatu..insyaa Allah..
moga di beri kesempatan tuk aku berkongsi pendapat ngan engkorang semua..
sebelum tu..jutaan maaf di pinta...

aaiyyyookk ko aty...huhuhu..
bertabah lah..

so...

hari ni aku saja nak share ngan korang..
dekorasi warna emas yang ekslusif..
aku tau..tak ramai pon yang minat ngan kaler2 macam ni tuk dekorasi rumah..
pernah orang kata..warna orang tua..

tapi bagi aku.. kalau pandai penataan..tau macamane nak padankan..
masih nampak simple yet elegance..!!trust me...
tak perlu pon ko letak segala2 bende warna gold dari perabot sampai ke langsir sampai ke carpet..
tapi..2-3 items di padankan ngan perabot rona bumi atau minimal..
boleh dah serlahkan impak mewah..giteeewww...
tak caya... tengok gambar2 aku share kat bawah ni nanti..

eeaahh.. lama pulak aku tak guna ayat2 skema cegini...ngeheeee
nak bercakap pasal dekorasi pon terasa janggal pulak..agagaga..
























atas ni kombinasi gold ngan warna2 pastel..warna2 lembut...



jom kite tengok kombinasi ngan warna2 gelap lebih berani dan ekslusif..!!







sumber












So..mana satu pilihan korang.. yang lembut...?? 
atau yang berani....??