Thursday, December 03, 2015

ILHAM DEKORASI :: BILIK TIDUR INSPIRASI WARNA EMAS




Tah kenapa... aku pekenan sangat ngan kaler gold kebelakangan ni..
biler gi beli barang..mesti nak amik kaler ala2 glam gold ni..hahaha..
mungkin nampak ekslusif..
atau mungkin aku dah jemu tengok warna dull rumah aku sekarang..
lagi2 ruang tamu.. dah nak 3 tahun...
so..sampai masa..kite tukar gaya..
sikit2..tak perlu keseluruhan pon..rabak poket ko nanti..ngeheee..

tapi kali ni..aku bukan nak cerita pasal ruang tamu..
aku nak cerite pasal bilik tido..
akceli..takde pon rasa nak buat apa2..
kaler hijau tu masih baru lagi..
mungkin aku nak mulakan dari ruang tamu dulu..
tapi.. saja lah ni aku nak share ngan korang..saja cuci2 mata..
dekorasi bilik tido keemasan giteeww...





















nampak warna gelap2 jer aku amik kan..ngeheee..
warna cerah kaler2 tanah mix gold ada..banyak aku jumpe..
tapi tak menarik mata aku.. tapi nanti aku share jugak yer lain entry insyaa Allah buat reference korang kot berminat..

ahaa..ni terkesan dari opis alif shukri d'herbs dalam cerite Tuan Anas Mikail lah ni...huuuu...
aku dok perati jer...

tetibe ajak abah sado kalerkan umah semua kaler hitam dan mix dengan gold..
hagak2...abah sado setuju tak...hurrrmm...

aku ok jer.. macam biasa..aku kan suka main kaler cat...
apa salah nya kan...

[abah sado kate :: die kesah..sebab die yang akan mengecat nanti]

kuwang kuwang kuwang...

tapi bilik.. aku pernah buat kaler gelap..
so.. kali ni..aku prefer kaler cerah...

eerrr..kot abah sado rajin lah ni..
aku memang lah kan... kalau boleh setahun 2 kali tukar dekorasi warna bilik dan satu rumah..
kalau mampuuuuuuuuuu....lalalala..