Wednesday, March 09, 2016

MuhammadAsh-Shaquille :: gigi nan 2 batang


haaaa...nampak tak gigi shaquille 2 batang kat bawah tuuuuu..

ngeri hokeh...ngeri setiap kali die nak menyusu..huwaaaaa..!! mak ko nanges...



haaa..susah kan nak tengok gambar die senyum gelak macam ni kan kan kan..
ni gembira sangat lah ni.. 
baru lah nampak macam baby keeeeennn......
kalau taaaaakkk... muka ketat  manjang berpikir macam ada masalah dunia..ppffttt....


5 comments:

Yana MIB said...

bab anak tumbuh gigi mmg saat yg mengerikn utk bf mom..pfft! :p

Cik Puan Eka said...

cutenye.. ngeri la mama hihihi.

Anak saye belom tumbuh gigi lagi sis. esok setahun dah. Selalu je bengkak gusi tp blom tmbuh2 lagi hihi

Diana said...

Besar dah dia.... Comel!

Memang seriau sungguh menyusu pada baby yang dah bergigi.
Memang kena standy je tangan nak kepit hidung kecitt tu kalau-kalau kena ngap waktu menyusu...

Boleh nangis...

miss eimanhikmah said...

kejap je dh tumbuh gigi...hancur puting lepas ni..hehehe

eima said...

comey!! pas ni fasa menggigit pulak ....