Wednesday, May 25, 2016

Exclusive RADIUSITE LEBARAN 2016 Collection X Lebaran Trends Fashion Show






2 minggu lepas [ker..3 minggu kot] tak ingat.. hahaha..
aku dapat jemputan dari Founder Radiusite.. Ika..
tuk pelancaran Exclusive RADIUSITE LEBARAN 2016 Collection X Lebaran Trends Fashion Show
kat Panggung Sari Kompleks Kraf Jalan Conlay Kl
Majlis di anjurkan oleh Daramera...
bukan ada Radiusite jer malam tu..
tapi ada top 10 brand [kalau aku tak silap] pon sekali buat Fashion Show tuk Lebaran Collection..
antaranya.. Imaan Boutique, Jubah Souq, Zarith Zehra, Shea Rasol x Simplic, Amaze Creation, ..ramai lagi lah...
aku share kat bawah ni sikit2...





majlis pembukaan oleh Imaan Boutique


saja aku amik gambar one of jubah dari Imaan Boutique ni..
aku dah lama pekenan kat jubah yang satu ni... since last year..
tak tak terbeli2..
tak tau napa aku suka tengok line lurus kat tengah tu.. huhu


yang ni collection dari Shea Rasol x Simplic
eerr... aku adore ngan Shea Rasol..lama dah ikut die since die belajar dulu..
the way die dress up...
for me she's bold enough..but always loved her style

ritu jumpe jugak sekali ngan Founder Simplic Boutique... Zafirah Hanis..
flawless nye kulit die..cantik giler..!!

eeahh..tetibe..huhu




yang ni au pekenan kaler kuning dari collection Zarith Zehra..
malang nya.. sebab tak praktikal tuk BF Friendly..
kalau tak..memang aku terus beli lepas majlis tu..kot..
aku takde lagi jubah dress color kuning..!! 

eeaahh..baru perasan..aku suka simple2 macam ni..
ada lagi satu aku pekenan..ada songket sikit.. lagi cantik..


yeaahh.. aku datang sebagai supporter tuk Radiusite
cantik color2 pastel..




Baju ni datang sekali ngan anak perempuan.. memang comel..
saja nak bagitau jugak.. baju ni.. BF friendly..
so..korang mak2 susukan anak..boleh dapatkan koleksi2 raya dari Radiusite ni..



antara aku dapat snap gambar..
korang kalau nak tengok lagi..
boleh tengok kat Website RADIUSITE
boleh beli online.. jangan risau.. aku tengok dan pegang sendiri material kain nya
memang cantik dan berkualiti...
insyaa Allah korang akan suka..
boleh tengok dan follow update2 terbaru kat INSTAGRAM RADIUSITE jugak..
atau boleh terus terjah butik derang..


Shah Alam Boutique:
Opens daily from 10.00 a.m. to 8.00 p.m. 
Address: No 20-A Jalan Plumbum Q7/Q Seksyen 7 Shah Alam 40000 Selangor Malaysia
Tel No: +(603)-55234425

Rawang Boutique:
Opens daily from 10.00 a.m. to 8.00 p.m., except Saturday & Sunday opens from 9.00 a.m. to 5.00 p.m.
Address: C-6-G Jalan Reef ½ Pusat Perniagaan Reef 48000 Rawang Selangor Malaysia
Tel No: +(603)-60900383, +(603)-60912433 (Online) , +(603)-60916611 (Boutique)

Johor Bahru Boutique:
Opens daily from 10.00 a.m. to 8.00 p.m. 
Address: No 20, Jalan Padi Emas 1/5 Bandar Baru Uda, 81200, Johor Bahru Malaysia
Tel No: +(607)-2444112

Bangi Boutique:
Opens daily from 10.00 a.m. to 8.00 p.m. 
Address: 2-07-01 Jalan Medan Pusat Bandar 8A, Bangi Sentral Bandar Baru Bangi, 43650 Selangor Malaysia 





jumpa Moon [blogger Cik Epal]...fes time.. cantik nya sama jer..
macamane tengok dalam blog/ig orang nya cantik..
jumpe depan2 pon cantik.. dan tak sombong..
n..tak sangka.. Moon kenal aku..dan baca blog aku.. hahaha...
malu ngan blogger popular ni tau...




ngan blogger Yuyu Zulaikha... dan Ika radiusite
sebelum balik ni..
masing2 bertembung kat luar..dan masing2 balik awal..!! 
lepas jer fashion show Radiusite.. aku kuar terus..
sebab anak dah boring [abah sado dan anak2 ikut sekali aku hangkut]
tak sangka pulak mereka2 pon sama..
masing2 ada anak kecik.. dan bawak sekali..
dan masing2 anak dah mula meragam..
yer lah..malam masa ni..tak silap dah pukul 10 kot..[tak perasan]
so..sempat lah amik gambar sekejap sebelum masing2 balik terus lepas tu..




Thanks Ika for having me..
again.. so proud of you...
n tahniah atas koleksi raya ni..in fact dari awal2 lagi dulu2...[6 tahun lepas lagi]
semoga terus success menajdi lebih 'besar' lagi satu masa nanti..insyaa Allah..



anyway... korang jangan lupa tengok kat website aku bag atas tu..
tuk banyak lagi koleksi2 raya dari Radiusite ni...
dan pilihan2 printed shawl cantik2 jugak..



much loved...!!! 
[dapat 2 sebab dapat jemputan tuk 2 orang sekali abah sado]