Monday, May 23, 2016

Nak PAKSA korang datang...ke booth jualan pakaian kanak2 aku ni...




aku ada joint dan bukak booth [MUDREECA] pre-raya kat KARNIVAL GENG MASJID 4.0
bertempat di Masjid Al-Ubudiah AMPANG
Pada 27/28 dan 29 MAY 2016 [Jumaat Sabtu dan Ahad ni]
datang yer...bagi lah sikit sokongan pada aku..
untuk pembaca blog aku ni.. aku akan bagi harga istimewa pada korang yang datang...
insyaa Allah..




BOOTH MUDREECA NO 70 tu..
betul2 dekat dengan stage..
senang nanti boleh dengar ceramah..





ni antara panel jemputan yang akan memeriah kan KARNIVAL tersebut jugak



MUDREECA akan jual pakaian raya untuk kanak2..
baju kurung sulam.. baju kurung peplum....
dress..jubah..baju melayu kanak2..rompers
dan termasuk 5 jenis tudung khas tuk kanak2...





baju melayu akan topap sebelum karnival [insyaa Allah]



baju kurung cotton sulam [bukan tampal tau] tapi sulam jahit..cantik2..!!


peplum lace kurung dari saiz S sampai XL





Semua ni tudung dan instant shawl tuk budak2.. 
Boleh pakai raya nanti 






DAN BANYAK LAGI..!!!!
ada baju kurung peplum plain...
baju dress/jubah sulam -percuma shawl..!!

HANYA DI KARNIVAL GENG MASJID pada minggu ni..!!

jadi.. sila laju2 datang yer...
insyaa Allah.. aku sendiri akan ada kat sana..

ada 3-4 boutique IG popular jugak bukak kat Karnival ni..
jadi.. boleh lah makpak pon shopping pakaian raya sekali...
sambil2 singgah booth MUDREECA tuk beli pakaian anak2...
Hari wabru ada ultraman dan bumblebee transformers tu..
Budak2 komp3m suka
Selain tu ada aktiviti pertandingan memasak..ada chef zubir!!  
Ada mcm2 lagi akriviti2 lain yg meriah..!! Insyaa allah

So korang semua..yg free2 tu..atau dok kawasan berhampiran.. Sila la DATANG ramai2...!!! 
Dan jgn lupa singgah booth MUDREECA kiteorang yer..
Ni kire aku paksa ni.. hahaha...




first time nak cuba amik pengalaman..
kot rasa ok.. boleh cuba bukak kat tempat lain pulak..insyaa Allah..
nebes.. tapi excited..!! sangat...

jumpe korang nanti yer...








HAWA INSTANT SHAWL 2 MUKA
masih harga PROMOSI PEMBELIAN COMBO 3 HELAI RM 59 FREE POSTAGE SM
ada pilihan color baru jugak..