Wednesday, June 08, 2016

SK-ii 100% ORIGINAL dari JAPAN dengan harga lebih murah..





biler dah nak masuk ke pertengahan 30-an ni..[tahun ni i ols is 34 hokeh..!!]
apeniiii...!! apesal rasa dah tua sangat ni.... 
biler orang mula panggil aku 'akak' walaupon aku tengok muka die macam lagi tua dari aku...
dan ada adik2 dah mula panggil aku makcik..
walaupon aku macam nak bahasakan diri aku akak jer ngan derang...
i is nak rasa nak sentap 60 kali kuasa 66 ni...huwaaaaa..!!! nanges bucu langsir pelan2..

dan mula lah aku sangat concern lebih sikit pada kulit wajah ni ha..
yer lah..umur2 macam ni.. memang masalah jerawat dah takde..
tapi masalah kedut lah pulak kan mendatang..
dan kulit mula mengendur..masalah keanjalan kulit mula hilang..
biler kedut dan kendur tu lah yang akan nampak lebih tua cepat sikit tu..

dan seribu satu lagi msalah2 lain mendatang...mencikk taawww...
tu belum lagi cerite faktor2 hormon bagai tu...sobsob...

bukan takut nampak tua..*takut lah jugak...hahaha..
tapi.. apa salah nya kalau kekal awet muda giteeewww...
orang kate..awet muda ni..nampak lebih sihat...[insyaa Allah]
lagi pon.. nak suami pandang lawa sepanjang hidup...
harus lah gigih jaga lebih sikit...ngeeee..

jadi..sebab tu lah aku suka lah sangat bende2 macam ni sekarang...
sejak2 masuk 30 an ni...
at least sebulan mesti sekali nak 'rileks2' sejuk2 muka pakai 'mask' macam ni..
rasa segar jer muka nanti..
walaupon setakat 15-20 minit jer pakai kan..
bende2 macam ni banyak kelebihan nya...
dan lebih simple... pakai...tepek..dan rileks.. oohh.. i likeeeee...





dan salah satu mask brand kesukaan aku adalah 'SK-ii Skin Signature 3D Redefining Mask' ni...
jujur nya.. ni mask paling aku suka nak pakai..
aku suka kan tekstur mask ni sendiri.. yang tebal..sangat 'moist'..kelembapan tinggi...
sebab...besh giler..!! hahaha... series ni..
lepas pakai...meamng betul2 rasa segar dan lebih lembab kulit muka..

salah satu kelebihan nya sendiri..adalah tuk menganjalkan kulit..
menghilang kan kedut dan garis2 halus pada wajah..
menegangkan kulit bahagian dahi..tepi hidu..tulang pipi...rahang dan sekitar mulut
which is area2 yang mudah mengendur..
ianya melembabkan muka secara efektif..dan kesan nya dapat rasa ngan cepat..

Dilengkapi dengan pitera, ia mampu menghidratkan kulit dan menghasilkan kulit yang lembut, cantik, bersinar dan "crystal clear skin"


Pitera ni memang banyak sangat kelebihan nya...
dan terkandung dalam semua produk Sk-ii 
untuk membantu alami proses keremajaan kulit muka...




therapy hujung minggu aku... nikmat nya lah rezki nan satu ni.. 
rasa di manjakan...
sejuk...segar...wangi pulak tu..
sebab..  dalam nya mengandungi botanical scent dari 13 bahan semulajadi yang menenangkan kulit wajah kite..
sekaligus..diri kite sendiri...
sedap  dan selesa pakai...rileks jer setiap kali pon...

kalau korang perasan.. 'SK ii Skin Signature 3D Redefining Mask' ni datang dalam 2 keping.. 
satu untuk bahagian atas [seperti gambar yang aku pegang tu]
dan bahagian bawah cover dari atas tulang hidung sampai bawah dagu..
tujuan nya..supaya dapat cover hampir keseluruhan muka kita..
dari dahi.. ke tepi2 rahang pipi..sampai ke bawah dagu [kawasan2 mudah kendur]
yang tu aku cakap besh tu..lebih selesa..
dan sikit berbeza dari pada produk mask biasa banyak jual tu kan..

pakai selama 15-20 minit...[aku selalu terlajak2 pakai lama sebab besh sangat]
dan kalau nak kesan lebih efektif..
seelok nya 2 minggu sekali...
insyaa Allah..akan nampak kesan lebih ketara..
lagi2 kalau korang pakai ngan rangkaian produk SK-ii yang lain jugak..

kalau kat pasaran biasa tu..produk SK-ii ni memang agak pricey..
tapi ni aku share ngan korang.. 
mana boleh dapatkan semua produk2 SK-ii 100%ORIGINAL dari JAPAN
tapi dengan harga lebih murah..
korang boleh tengok dan follow IG :: @skiimini_murah
barang ready stock

atau kalau korang nak beli terus  'SK ii Skin Signature 3D Redefining Mask' ni..
boleh hubungi HANA 013-349104 [whats app/sms]
untuk pertanyaan lanjut..






korang kalau nak dapat kan SK ii Skin Signature 3D Redefining Mask yang macam aku pakai tu secare percuma..
boleh joint contest yang @skiimini_murah yang sedang berlangsung..
worth rm 88 hokeh...
rugi tak cuba.. just tag2 jer..senang..
mana lah tau rezeki..
cepat..!! laju2 follow @skiimini_murah sekarang jugak..