Thursday, July 21, 2016

boleh pose dan lompat pada masa yang sama..kagum..!! -gaya zaman sekarang..





okeh... qaleef dulu.... tengok tinggi mana boleh lompat..





ok lah ni.. dapat tinggi macam ni....






adik2 aku ni.. memang betul2 lah kan..
kagum ahkak ko ni ko boleh lompat sambil posing..!! 
tah berapa lama derang praktis tah ni.. hahaha




sekarang..together-gether.. 



qaleef dah sampai bawah dulu...huuuuu





qaleef masih kene praktis lagi.. gaya masih belum ada.. hahahaha




ok.. sekarang turn shaquille... tengok tinggi mana dia boleh lompat...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


krik krik krik krik krik.................................................










tak per dik.. takper.. nanti kite praktis dulu.... 
buat masa ni.. kite buat gaya mama pose dulu hokeh.. muwahahahaha...



6 comments:

Nurzakiah Hanum said...

ala cutenyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

nayfatimah rasyid said...

lompat dan posing memang jadi trend sekarang ;)

eima said...

HAHAHA ... KAN BDK2 SKRG MCM2 STYLE .. SHAQUILLE TU ALAHAI COMEY

nadiah izzaty said...

Hihihi ... Excited nadia scroll nak tgk shaquille lompat ... Rupanya belum lagi, tak pe nanti tunggu besar sikit ye . Aah skrang nie pun mmg trending gak amik gmbr lompat sambil pose =)

norlina jusoh said...

terus gelak bila sampai turn shaquille.. cute je.

yanapopeye said...

hahah comel je dak shaquilee krikk krikkk sangat . ape korang buat nii .. gituu