Wednesday, August 03, 2016

Wordless Wednesday :: Lipstik mama





nampak tak merah2 bibir dak shaquille nih..??

habes satu lagi lipstik mama nya..!!!! huwaaaaarrgg...
tak tau nak nanges ker nak jadi hulk nih....
pandai pulak tu letak kat mulut tu..
seb bek sikit jer kat situ..[sebab selebih nya dia perabeh tenyeh kat kaki dia.. dan kat kerusi meja cermin bilik..] 


lepas tu buat muka tak bersalah... ppfftttt.....





kantoi lagi ngah nak mengerjakan lipstik mama nya lagi..
kalau tak.. lagi satu jahanam... adooyy....





notatanganAty :: bukan lipstik jer die bawak main.. habes minyak rambut..minyak wangi abah nya pon sama die dah perabehkan... ada yang selamber die tuang dan tumpahkan.. ada tu die pecahkan..ubat gigi [simpan tuk travel] habes dah di picit2 kuarkan...tapi lipstik aku ni lah paling aku geram.. dah 4 batang hokeh die tenyeh2 kat lantai dan muka dia... ggrrrrrrrrrrrr......

4 comments:

Ann Ishak said...

nak suruh maknya beli 4 batang or lebih lagi lipstik baru :p

cik chinta said...

ni kes asik tgk mak dia berlipstik. nk try jugak

cik hani said...

alahai..sian mamanya..

mintak abah sado belikan yang baru...

Nona Qiyah said...

brg menan len dia x mau ka..minat brg make up lak ehhh..hahahaha