Friday, September 30, 2016

Ootd :: looking forward






TUNIC from POPLOOK
Culottes from CLOCHE Exclusive [IG]


pernah tak korang macam 'stuck' kat satu MASA..
yang korang rasa macam..sebenarnya korang banyak bende nak buat.
tapi korang tak boleh nak buat..?? langsung...??


dan rasa..sangat stress biler memikirkan..!!
sebab..buang masa..
tak boleh nak buat keputusan..
tak boleh nak buat langkah seterus nya..


just... 


STUCK..

tak boleh ke depan..
dan tak mungkin boleh patah balik..


rasa macam..semua bende menjadi lambat..


sigh..

adat lah tu kan...keep positive..
kite merancang..dan berusaha..
tapi DIA yang akan mengizinkan 
samaada boleh berlaku atau tak..

orang kate.. langkah pertama..
untuk buat sesuatu yang besar..
memang susah...agak perit..


betul..!!

tapi.. jangan mudah putus asa...
pasti ada jalan keluar..pasti ada..pasti..
yang penting..kene carik.. dan berusaha melalui nya..

yeaahh... aku tau aku boleh buat..
walaupon macam...ada rasa...takut2 sikit..
tak seperti aku harapkan..
tapi.. takper.. yang penting..aku berusaha..
dan tak putus asa..

kalau plan A tak jadi..
ada 25 hurup lagi boleh di buat plan..huhu
kene percaya pada diri sendiri dulu..

yang penting... terus melangkah ke depan..
n no turning back..!!


keep positive aty.... pasti boleh....
tak teruk sangat pon ni..
just... stucked.. hahaha..




No comments: