Sunday, August 20, 2017

EPHYRA PREMIUM PACK RM 149 & EPHYRA SKIN CARE RM 139 SAHAJA !!






Kalau nak CANTIK & SIHAT luaran & dalaman badan, , gebu gebas, kulit sihat bebas parut, kulit x sekata & segala masalah kulit yang lain 
Ambil 1 sachet setiap hari - Uolss akan rasa SANGAT BERTENAGA, CANTIK & FLAWLESS sepanjang hari
Orang lain tengok confirm rasa INSECURE!!



KELEBIHAN MINUMAN KECANTIKAN EPHYRA ::






  • sesuai untuk lelaki dan perempuan
  • perubahan ketara seawal 3-7 hari !!
  • kesan pencerahan yang menakjubkan
  • ENERGY BOOSTER
  • Merawat serta mencegah jerawat / jeragat
  • Wajah cerah berseri tanpa perlu suntik atau rawatan laser
  • mengecilkan liang roma
  • merawa ECZEMA
  • Mencegah KEDUTAN dan kekenduran kulit
  • altenatif kepada suntikan VITAMIN C dan GLUTATHIONE
  • Menghilangkan tompok hitam dan PARUT
  • Meningkat kan fungsi SETIAP SEL dan MELAMBATKAN PENUAAN
  • meningkat kan PENGELUARAN SUSU IBU
  • Meningkat kan DAYA KETAHANAN BADAN / imunisasai badan
  • RAMBUT dan KUKU menjadi lebih sihat
  • memabantu MENYAH-TOKSIK dan pencemaran dalam tubuh
  • melancarkan PELAWASAN dan menghasilkan lulit yang cerah
  • MELANSINGKAN tubuh badan - menstabilkan METABOLISMA
  • mengempiskan perut buncit


  • PREMIUM PACK [30 SACHETS]

    HANYA RM 149sm / RM 159ss PER BOX !! 


     FREE POSTAGE!!








    KELEBIHAN EPHYRA SKIN CARE SERIES 
    [SKIN BAR / SKIN NANO SERUM / SKIN SNOW]

    ✔ Kulit muka makin bersih & licin
    ✔ Jrwt cepat kecut, tak tinggal parut
    ✔ Parut degil makin hilang
    ✔ Kulit lekuk2 akibat parut2 jrwt makin licin
    ✔ Bintik2 hitam & jrgat makin pudar
    ✔ Kulit makin cerah & glowing




    HANYA RM 139sm / RM 149 ss 1 SET !! [3 ITEMS]
     ( NORMAL PRICE RM 155)


     FREE POSTAGE!!







    TAK SAMPAI SEBULAN JERAWAT DAH KERING! .
    .
    Kalau orang tak rasa, memang tak akan percaya. Tapi bila ada bukti depan mata.... memang akan percaya 100%! .
    .
    Jerawat ni semua dari dalaman kena jaga! Bukan sekadar hormon je, malahan toksik dalam badan tu pun kene keluarkan. 




    "NAH SIS FEEDBACK! Alhamdulilah!! Hilang jerawat stress saya!! "
    .
    .
    Bukan satu dua customer puashati yg bg sharing dorang. Tiap2 hari mesti ramai #ephyralovers yg bg feedback tau.
    .
    Ramai dah cuba ; dah nampak kesan bagus + puas hati.
    .
    Korang nk tengok jer ke?



    .
    EPHYRA dgn 9 bahan anti-oksida memberikan tubuh badan yang sihat, yang cantik luaran dan dalaman. 



    ✔  DIJAMIN BERKESAN!!
     ✔BERIBU-RIBU TESTIMONI BERJAYA!! 
    ✔CONFIRM HALAL oleh JAKIM & KKM APPROVED!! 


    WHATS APP / SMS

    +6019-2085089 [ATY]



    [hanya untuk urusan jual beli sahaja]