Tuesday, July 04, 2017

Aty dan Fared dah DARJAH SATU harini !!




sapa yang ikut blog ni lama..
tau lah yang kami.. aku terutamanya lah..
akan sambut anniversary kami 2 kali setahun.. 
kekwat jer bunyik kan... gitteewww...

alaa..sambut pon bukan kate sambut besar2 bagai nak rak pon hokeh..
just ingatan pada tarikh jer..
kalau ada pon.. setakat bercuti dekat2..atau hadiah jer..
tu pon.. sambut 2 kali bukan dapat hadiah 2 kali jugak..eehheemm..

tapi tu lah...saja2 nak ingat tarikh anniversary 2 kali setahun...saja2 jer yer...saja2...

eeahh.. biau lah..........


yang 2 kali tu.. satu mengikut bulan islam.. satu lagi tarikh kelendar biasa tu..

apa yang aku rasa istimewa dan mudah ingat
sebab aku bernikah pada 10 syawal..time raya..
orang sibuk beraya..
setel seminggu raya aku dah sibuk2 ngan persiapan kawen..huhu...

so.. hari ni..10 syawal dah.. genap lah 7 tahun kami bersama...Alhamdulillah












Aty fared dah darjah satu...
kami bina 7 tahun hubungan dengan sama2 dengan 2 orang anak..
tambah anak ?? Insyaa Allah.. doakan yang baik2 jer yer...



[ni gambar raya pertama kami baru ni]

Selamat Hari raya semua.. 






1 comment:

Chekgu Azrine said...

berkenan sgt akk dengan baju aty nih tau...serius lawa...neway selamat hari raya sis cantik!