Sunday, August 20, 2017

#AtypunyaMiniOffice : Almari file dan simpanan barang


pepagi buta update sebab aku ngah buat kerja lain.. dah stress ngadap.. aku update lah blog.. nak cerita pasal Mini Offic make over ni pon amik masa berminggu2.. haaihhss.. sedangkan takde lah bende apa pon sangat kan.. perabeh kan satu entry kan senang.. tu korang pikir.. tapi aku ni nak update setengah entry pon jenuh yer.. harap maklum.. huuuuu.. #jangankecamsis




version dah siap kemas..ritu korang dah tengok jer kan ruang ni sebenarnya.. tapi masa tu bersepah nauzubillah..see... kemas la kan.. tenaaaaaaaaaaagg hati aku ni ha tengok..
terus berkobar2 buat kerje.. eh..

nampak tak letter tray aku letak tinggi kat rak tu kan? asal sebenarnya aku letak sebelah printer tu jer.. tapi.. dak qaleef kejap2 amik kertas dalam tu buat kapal selam la..kapal terbang la..conteng sikit salah terus amik kertas lain.. hape kah kaann.. bukan tak di sediakan buku kertas drawing sendiri tapi suka sangat amik guna kerta atas tu..  so.. tu letak tinggi sikit die macam tak perasan nak amik selalu..




 version penuh.. tak dapat nak amik penuh betul2.. sebab.. kalau dapat pon gambar jadi senget teruk..ai is tak suka.. nak kate bilik ni kecik sangat..tak gak..bilik ni kecik lagi dari bilik anak2.. dan sama besar ngan bilik tetamu bawah boleh letak katil queen seketul..tak ley masuk lemari pakaian besar.. so.. kire untuk bilik kerje besar gak lah sebenarnya..selesa nak bungkus2 barang kat bawah-carpet..  cuma tak dapat nak amik dari sudut lain sangat.. 
alaaa ni ok lah ni aku nak tunjuk.. dari kan takde.. ngeeeee....



ok dah.. nak sambung kerje.. nanti aku share pasal box2 tu dan susun atur lain yer..