Wednesday, November 22, 2017

MOHON SUMBANGAN [semoga kembali sihat..Insyaa Allah]







*بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲ الرَّحْمَنِ اارَّحِيم*
*ﺍﻟﺴَّﻼَﻡُ ﻋَﻠَﻴْﻜُﻢْ ﻭَﺭَﺣْﻤَﺔُ ﺍﻟﻠﻪِ ﻭَﺑَﺮَﻛَﺎﺕُ*


Saya Siti Fatihah Ibrahim ibu kepada anak dalam gambar ini, minta jika anda buka mesej ini dan baca, kemudian hantarlah ke semua kenalan anda. Saya minta ihsan doakan anak saya yg sekarang berada di pediatrik icu hospital Sultanah Aminah supaya Allah berikan syifa (kesembuhan) anak saya yang menghidap penyakit pompe disease (kurang enzim dlm bdan) & hcom (jantung bengkak). Saya minta, jangan tutup mesej ini sebelum anda hantar ke semua kenalan untuk mendoakannya. Tolong forward sms ini. Ya Allah berikan kesembuhan kepada anak ini dan permudahkan lah segala urusannya. Aamiin aamiin ya rabbal alamin.

Sesiapa yang sudi beri sumbangan ikhlas untuk mmbli ubat enzim kami mmrlukan dana@sumbangan sbyk 90k untuk adik nor aryan sila msukkn ke akaun maybank 151623062424 ( siti fatihah ibrahim).. kalau nak tahu dengan lebih detail whatapps ke no 0137830198 - ( ibu adik aryan) semoga tuhan mmblas smua prtolongan dan jasa baik semua yg menolong kami...Disini sy srtakan kos ubat adik aryan untuk 6 bulan.. [SUMBER]