Sunday, November 19, 2017

#SusunAtur : korang nak tak shelving rack secara PERCUMA ?!!





aku tau.. korang suka kalau aku share cerite2 pasal dekorasi..pasal susun atur kan..?? tapi malangnya.. sekarang aku jarang dapat buat entry macam tu.. huhu.. 
tapi sekarang banyak dah blog..page fb yang suka jugak berkongsi bende yang sama !! hebat2 aku tengok idea masing..kat fb tu ha..berapa banyak dah group2 dekorasi bagai.. susun atur.. macam2 konsep diketengahkan.. which is sumting yang bagus..boleh jadi medium tuk mereka yang mempunyai minat yang sama berkongsi idea..pendapat.. dan macam2 lagi.. aku selalu pon bile tengok..rasa macam  sangat terinspirasi... 

kat blog dulu ramai gak yang suka sharing.. tapi sekarang dah ramai menyepi..  aku lah tu jugak salah sorang nya.. hahahaha... kalau dulu2 meriah.. seronok rasa hari2 ada jer bende nak di baca.. bila kite tengok susun atur rumah orang lain..macam otomatik kita rasa bersemangat jugak..kan..aku rasa bukan aku jer.. tapi aku reader lain pon sama kan ? dapat idea tuk mengemas rumah.. tuk menyusun atur ruang dan barang.. dan rasa lebih terurus..

tu lah salah satu kebaikan perkongsian dari orang lain.. bukan macam sesetengah orang pikir yang orang2 suka berkongsi pasal hal ni nak show off jer memanjang..eeah..? hahaha... dah biasa dah.. dah biasaaaaaaaaaa....





cun kan susun atur ni.. pakai VETOP STORAGE.. sekarang ngah hot storage rack macam ni kan.. nampak sangat praktikal dan tahan lasak..boleh tampung beban sampai 10 kg yer per rack..  aku selalu tengok umah omputeh gunakan rak macam ni tuk pantry derang.. cun gilerrsss...



eeahh.. tapi ni bukan susun atur dari rumah aku tau.. kalau nak tau.. ni susun atur dari BLOGGER NURIN KHAIRI hokeh..ni aku nak rekomen kat korang blog Nurin ni sebab dia suka sangat cerite pasal rumah dan susun atur ! best giler ada kawan blog yang berkongsi minat yang sama.. dan paling penting..dia masih aktif..! kau tengok susun atur salah satu bilik dia menggunakan VETOP STORAGE ni ha.. kemas nyaaaaaaaaaaa..!! rasa macam jam2 ni jugak aku nak gi beli rak ni dah mengemas.. serious ni tau.. i is kennot lah tengok bende2 macam ni.. terus berkobar2 semangat..hahaha..


tengok jer lah macamana blogger Nurin ni simpan barang2 dia yang kecik tu.. bekas ni menarik sangat pulak aku tengok.. pon dari VETOP STORAGE jugak nih..








korang kalau nak tengok lagi cerite dekorasi dan susun atur blogger Nurinkhairi ni.. gi terjah blog dia laju2.. macam2 tips korang boleh dapat.. macam baru2 ni dia share pasal macamana nak ukur dengan tepat tuk buat langsir..  tips pilih perabot kayu.. dan macam2 lagi tau.. memang blog yang memberi manfaat sangat..





menarik nya.. BLOG NURINKHAIRI sedang anjurkan GIVE AWAY SUSUN ATUR
dan menangi hadiah dari VETOP SORAGE yang macam rak dia guna tu bernilai Rm 1200 untuk 5+1 pemenang bertuah !!


Ke-5: 1 set storage box VTNUGKIDBOX


+1 bonus pemenang: RM 100 cash jika join giveaway pada tarikh berikut: 19 Nov (Ahad) - 25 Nov (Sabtu) 


besh giler !!! cer korang klik LINK ni : cerita pasal organizing bilik storage
untuk joint contest melalui foam yang di sediakan kat situ. dan ikut step by step. tapi jangan risau..simple sangat caranya tau..aku share sikit sini..



korang nak tau lebih lanjut, baca lebih lagi kat SINI : GIVE AWAY SUSUN ATUR NURINKHAIRI tu yer...


Jangan lupa follow sekali PAGE FB: Susun Atur & Kediaman nurinkhairi


Giveaway dah start sekarang dan akan tamat pada 10 Disember 2017 [11.59pm] so, hurry up.. jangan ketinggalan !!