Showing posts with label TESTIMONI EPHYRA. Show all posts
Showing posts with label TESTIMONI EPHYRA. Show all posts

Monday, April 30, 2018

harga EPHYRA PREMIUM ORIGINAL RM 139 FREE POSTAGE [sm] !!







EPHYRA PREMIUM box [30 SACHETS]

RM 139.00 sahaja 
FREE POSTAGE [semenanjung Malaysia]



EPHYRA SKIN CARE SERIES [1 SET 3 IN ONE]

RM 145.00 sahaja 
FREE POSTAGE [semenanjung Malaysia]





KULIT BERJERAWAT, BEKAS & PARUT SEMUA HILANG. CAM XCAYA !!! .
.
Dulu masa kulit tak berapa cun, ingatkan macam mimpi je nak dapat kulit flawless. Sana sini segan dgn org sekeliling... parut hitam-hitam banyak. Rasa mcm nak sorok je dari org ramai.
.
.
Minum EPHYRA stp pagi, tiba-tiba nampak perubahannya. Parut semua dah pudar. Nampak kulit jadi bersih, gebu and licin! 


BEKAS JERAWAT HITAM YG MEMALUKAN DAH TAK ADA! .
.
Jerawat yg banyak boleh sebabkan parut hitam yg memalukan dan buat diri down. .
Bila guna EPHYRA secara konsisten, dengan jaga pemakanan dan minum air yang banyak - akan buatkan kulit jadi semakin sihat. Kandungan serbuk tomato, astaxanthin dan kolagen ikan laut dalam menjadikan kulit sihat dari dalam dan membaikpulih struktur kulit kita. 




5 SEBAB UTAMA KENAPA SUSAH NK HLG MASALAH KULIT :

1. Sinaran matahari & pencemaran
2. Perubahan hormon
3. Salah pilih produk
4. X konsisten jaga muka
5. Pemakanan .
.
Belek-belek muka kat cermin, tiba-tiba nampak ada banyak masalah kulit cam bintik-bintik hitam, jerawat, parut semua berjemaah kat situ. .
.
Hah, jaga-jaga tau. Tu tandanya masalah dah teruk, kulit dah tak cantik. Jangan ambil mudah ya. Kalau tak dirawat dari awal, dari yang sikit-sikit tulah, makin lama akan jadi makin banyak.
.
.
Dah guna pelbagai cara tapi tiada kesan postif?
Bagaimana mencegah dan bagaimana nak hilangkan masalah cenggitu secara berkesan?
Dah bersedia untuk kelihatan cantik berseri semulajadi?
.
.
"HILANGKAN JERAWAT, JERAGAT, PARUT & BINTIK HITAM DI MUKA SECARA BERKESAN DAN TAMPIL CANTIK BERSERI"
.

Selepas ni kemana saja anda pergi mata-mata akan memandang dan terpegun dengan kecantikan wajah anda.

RASAI KESAN PERUBAHANNYA SENDIRI !! .


Produk ni memang selamat untuk kulit2 yang sensitif.

 

DAPATKAN SEKARANG UNTUK TEMPOH WAKTU TERHAD [SALES DI LANJUTKAN]

WHATS APP : 019-2085089 
[untuk tujuan jual beli sahaja]




Tuesday, April 25, 2017

macamana nak memulihkan kulit Sunburn




KENAPA RAMAI YANG PILIH EPHYRA? .

Alhamdulillah Ephyra memang menjadi PILIHAN NO.1 EPHYRALOVERS! .

✅ Kualitinya terjamin - dirumus khas dari bahan semulajadi & sah HALAL dari JAKIM. .
.
✅ Keselamatan Terbukti - Ada kelulusan dari KKM sebagai makanan tambahan & supplement kesihatan. .
.
✅ Testimoni Puas Hati - semua ephyralovers confirm akan bagi feedback positive pada kami. Puas hati katanya! .
.
✅ Banyak khasiat bukan setakat untuk luaran.. tapi ianya perbaiki dari dalaman dan Bukan setakat untuk cantik, tapi untuk kesihatan juga !
.
✅ Konsultasi Percuma - beli Ephyra, Beauty Advisor kami akan guide anda & berikan pelbagai tips menarik. .
.
✅ Duta Best & Mesra - duta kami pun rajin tau layan komen & DM anda semua. Tak caya cuba say HAI! Insya Allah dia reply. Kan kak @memeysuhaiza & abang @normanhakim_786 .
.
.
Jadi, TERBUKTI!!! Ephyra pilihan terbaik untuk semua kerana ia lengkap dengan 1001 manfaat untuk pengguna! Badan sihat, cantik, bertenaga, hati gembira dengan layanan mesra! .




"PATUTLAH KEKAL LAMA DLM INDUSTRI KECANTIKAN..."
.
Feedback dari ##ephyraravingfans harus di kongsi...
.
Sebab komen & feedback camni lah yg buatkan kami lebih bersemangat utk hasil kan lg produk2 berkualiti yg semestinya memberi 1001 manfaat pada #ephyralovers.
.
.
Bukan mudah utk bertahan lama dalam industri ni, apatah lg utk kekal menjadi pilihan terbaik & mempunyai raving fans.
.
Alhamdulilah & tq so much for all your support.
.
Ephyra 5 YEARS - TESTED & TRUSTED


Kalau sis kena sunburn, boleh juga amalkan minum EPHYRA. Kulit yg rosak & merah akan diperbaiki dari dalaman. Ia akan membentuk sel kulit baru dengan baik dan pantas seterusnya mengurangkan kekeringan kulit yang boleh jadi luka. .
.
EPHYRA yang kaya dengan astaxanthin, superberi dan serbuk tomato sangat berkhasiat untuk membantu memberikan kulit cantik, gebu dan sihat. .



PREMIUM PACK [30 SACHETS]

HANYA RM 149sm / RM 159ss PER BOX !! 
FREE BOTTLE SHAKER


TRIAL PACK [10 SACHETS]

HANYA RM 50sm / RM 55ss PER BOX !! 


 FREE POSTAGE!!



WHATS APP / SMS
+6019-2085089 [ATY]

[hanya untuk urusan jual beli sahaja]





Wednesday, April 19, 2017

rawat kulit yang bermasalah dengan EPHYRA SKIN CARE SERIES 3 in 1






NAK KULIT BERSIH - MULAKAN DENGAN SABUN CUCIAN MUKA! 


Ramai tak tahu- tips utama untuk kulit muka bersih adalah sabun cucian muka! 
Sabun EPHYRA SKIN BAR mencuci kulit wajah, menanggalkan kotoran & minyak serta melembutkan kulit wajah. .

Sangat bagus untuk mereka yang mempunyai masalah jerawat - sebab sabun ni menggunakan ekstrak Minyak Beras Bran, Ekstrak Bearberrt Alpa Arbutin yang menjadikan kulit licin, bersih dari bintik hitam dan mencerahkan kulit




RAWAT KULIT DENGAN SERUM EPHYRA - SERUM PALING CEPAT MERESAP 


Tahukah sis, masalah kulit wajah seperti jeragat, kulit kusam, tona tak sekata dan bintik hitam adalah antara masalah biasa bagi wanita bermula 30-an ke atas? .
.
Puncanya adalah terdedah pada sinaran cahaya matahari terik yang menyebabkan melasma kulit menghasilkan terlalu banyak melanin dan menjadikan ia bertompok dan hilang seri. .
.
Malahan, jika tidak dirawat - ia boleh mengakibatkan kanser kulit
Selain itu, puncanya juga adalah penjagaan muka yang tidak berterusan atau tidak sesuai dengan jenis kulit kita. .
.
Sebab itu EPHYRA menghasilkan EPHYRA SKIN NANO - serum TIDAK BERMINYAK, TIDAK MELEKIT, selesa sangat dipakai pada bila- bila masa
& TIDAK BERBAHAYA PADA KULIT WAJAH! .
.
Serum dengan teknologi Nano akan masuk jauh ke dalam kulit wajah & memperbaiki struktur sel kulit serta memberikan perlindungan kepada kulit kita.





Serum Ephyra Skin Nano ni diformulasi dengan teknologi Nano yang mengecilkan saiz serum kepada saiz Nano (saiz paling kecil). Ini membantu untuk serum meresap jauh ke dalam kulit dan memperbaiki struktur dalaman kulit untuk jadi anjal , gebu dan cerah sekata. 





LEMBAB KAN KULIT DENGAN EPHYRA SKIN SNOW MOISTURIZER


Apabila cuaca panas, duduk bekerja dalam aircond, kulit wajah memang mudah jadi kering. .
.
Kulit kering tu pulak tak elok untuk keserian wajah. Sbb dia boleh jadi menggelupas, rasa kasar dan kadang jadi kusam tak bermaya. .

Gunakan EPHYRA SKIN SNOW MOISTURIZER untuk terus mengekal kan kelembapan kulit
 Dengan teknologi Geno White yang melembapkan kulit dengan baik, ia turut mengandungi Arbutin Semulajadi sebagai UV protection dari terik matahari. .
.
Bila apply pda muka, memang sejuk, nyaman dan rasa selesa sangat. 
Tak berminyak & cepat meresap menjadikan EPHYRA SKIN SNOW - sesuai digunakan sebagai alas makeup juga!







pengguna yang menggunakan set lengkap EPHYRA SKIN CARE SERIES

Kalau sis kulit bermasalah..nak merawat kulit.. atau selalu risau takut nak guna sebarang produk..dan jenis tak suka tepek mekap tebal pegi opis, tapi tetap nak nampak cantik, flawless & glowing.... sis wajib gunakan EPHYRA SKINCARE SERIES ni yer..
takde bahan kimia bahaya.. tidak menggelupaskan kulit dan tidak mengeringkan
.
Ada sabun skin bar - utk cuci kotoran & buang minyak berlebihan, 
ada serum skin nano - utk rawat & baiki kulit dari dalam, 
dan pelembap skin snow yg melembap & melindungi kulit daripada cahaya UV dan pencemaran. .
.
LENGKAP! Memang lengkap selengkapnya sis utk dapatkan kulit cantik. 
dah ramai yang berpuas hati menggunakan set ni



 KELEBIHAN EPHYRA SKIN CARE SERIES 
[SKIN BAR / SKIN NANO SERUM / SKIN SNOW]

✔ Kulit muka makin bersih & licin
✔ Jrwt cepat kecut, tak tinggal parut
✔ Parut degil makin hilang
✔ Kulit lekuk2 akibat parut2 jrwt makin licin
✔ Bintik2 hitam & jrgat makin pudar
✔ Kulit makin cerah & glowing



PROMO KOMBO 

HANYA RM 140sm / RM 150 ss 1 SET !! [3 ITEMS]
[Harga asal KOMBO : RM155 ( jimat rm15 uollssss)

 FREE POSTAGE!!



COMBO B

1 EPHYRA SKIN BAR
1 EPHYRA SKIN NANO

RM 100 sm / RM 110 ss

COMBO C

1 EPHYRA SKIN BAR
1 EPHYRA SKIN SNOW

RM 80 sm / RM 90 ss

COMBO D

1 SKIN SNOW
1 SKIN NANO SERUM

RM 110 sm / RM 120 ss


✔  DIJAMIN BERKESAN!!
 ✔BERIBU-RIBU TESTIMONI BERJAYA!! 
✔CONFIRM HALAL oleh JAKIM & KKM APPROVED!! 

WHATS APP / SMS
+6019-2085089 [ATY]

[hanya untuk urusan jual beli sahaja]