Friday, February 09, 2018

harga EPHYRA PREMIUM ORIGINAL RM 139 FREE POSTAGE [sm] !!







EPHYRA PREMIUM box [30 SACHETS]

RM 139.00 sahaja 
FREE POSTAGE [semenanjung Malaysia]



EPHYRA SKIN CARE SERIES [1 SET 3 IN ONE]

RM 135.00 sahaja 
FREE POSTAGE [semenanjung Malaysia]





KULIT BERJERAWAT, BEKAS & PARUT SEMUA HILANG. CAM XCAYA !!! .
.
Dulu masa kulit tak berapa cun, ingatkan macam mimpi je nak dapat kulit flawless. Sana sini segan dgn org sekeliling... parut hitam-hitam banyak. Rasa mcm nak sorok je dari org ramai.
.
.
Minum EPHYRA stp pagi, tiba-tiba nampak perubahannya. Parut semua dah pudar. Nampak kulit jadi bersih, gebu and licin! 


BEKAS JERAWAT HITAM YG MEMALUKAN DAH TAK ADA! .
.
Jerawat yg banyak boleh sebabkan parut hitam yg memalukan dan buat diri down. .
Bila guna EPHYRA secara konsisten, dengan jaga pemakanan dan minum air yang banyak - akan buatkan kulit jadi semakin sihat. Kandungan serbuk tomato, astaxanthin dan kolagen ikan laut dalam menjadikan kulit sihat dari dalam dan membaikpulih struktur kulit kita. 




5 SEBAB UTAMA KENAPA SUSAH NK HLG MASALAH KULIT :

1. Sinaran matahari & pencemaran
2. Perubahan hormon
3. Salah pilih produk
4. X konsisten jaga muka
5. Pemakanan .
.
Belek-belek muka kat cermin, tiba-tiba nampak ada banyak masalah kulit cam bintik-bintik hitam, jerawat, parut semua berjemaah kat situ. .
.
Hah, jaga-jaga tau. Tu tandanya masalah dah teruk, kulit dah tak cantik. Jangan ambil mudah ya. Kalau tak dirawat dari awal, dari yang sikit-sikit tulah, makin lama akan jadi makin banyak.
.
.
Dah guna pelbagai cara tapi tiada kesan postif?
Bagaimana mencegah dan bagaimana nak hilangkan masalah cenggitu secara berkesan?
Dah bersedia untuk kelihatan cantik berseri semulajadi?
.
.
"HILANGKAN JERAWAT, JERAGAT, PARUT & BINTIK HITAM DI MUKA SECARA BERKESAN DAN TAMPIL CANTIK BERSERI"
.

Selepas ni kemana saja anda pergi mata-mata akan memandang dan terpegun dengan kecantikan wajah anda.

RASAI KESAN PERUBAHANNYA SENDIRI !! .


Produk ni memang selamat untuk kulit2 yang sensitif.

 

DAPATKAN SEKARANG UNTUK TEMPOH WAKTU TERHAD [SALES DI LANJUTKAN]

WHATS APP : 019-2085089 
[untuk tujuan jual beli sahaja]