Thursday, February 18, 2010

aMarAh - Ct & Kris

1st time dengar lagu ni kat radio Hotfm aku tak berape gemar sangat...tak tau kenape aku rase lagu ni tak berape besh kat telinge aku..pelik gak aku sebab lagu ni nyanyian dari 2 orang yang sume orang anggap macam diva..may be lagu ni terase macam laju sangat ker..or..aku ker yang tak tau menilai seni...tapi lelame layan lagu ni terase macam lagu ni meaningful pulak...biler aku dengar lirik lagu ni bebetol macam ade sumtin...so aku google lirik n lagu ni...bile aku hayati lagu ni bebetul memang lirik die ade maksud agak dalam...aku pasti lagu ni boleh menyentap jiwa......(aku bukan lar peminat kipas susah mati dierang pon)..tapi bagi aku lagu ni memang bagus tuk di layan...lirik lagu amarah yang ley wat aku tak jadi marah..huhu...so..try ar layan k.......

Wanita bukanlah perhiasan mata
Wanita adalah pelengkap di jiwa
Yang perlu kau corak dan bimbingi dia
Dan pasti bukan sekadar dengan kata-kata
Manis mulut lidah kau berapi
Tanpa sedari hati kau sakiti
Ku menghargai segalanya
Namun mungkin kau yang lupa
Fikirkanlah dengarkanlah suaraku



Kau tak bisa hapuskan amarah
Walaupun engkau tahu
Aku mahu kamu mahu
Aku tahu kamu tahu
Dan ku takkan tunjukkanku amarah
Kerana aku tahu segala yang berlaku
Tetap akan berlaku di mana kudratku
Dia yang menentu

Dia yang menentu

Wanita bukanlah perhiasan mata
Wanita adalah pelengkap di jiwa
Yang perlu kau corak dan bimbingi dia
Dan pasti bukan sekadar dengan kata-kata
Manis mulut lidah kau berapi
Tanpa sedari hati kau sakiti
Ku menghargai segalanya
Namun mungkin kau yang lupa
Fikirkanlah dengarkanlah suaraku

Hati wanita terlalu rapuh kau genggami
Yang ingin selalu dimanja dan disayangi
Ku bukan tagih janji yang kau hancuri
Manis mulut lidah kau berapi
Tanpa sedari hati kau sakiti
Ku menghargai segalanya
Namun mungkin kau yang lupa
Fikirkanlah dengarkanlah suaraku