Tuesday, March 16, 2010

2 minggu kene mandikan PUTEH sendiri..!!!

eerrkk....tengah2 bz wat keje ni tetibe aku teringat sesuatu....
Tukang cuci kerete aku esok nak balik kampung..!! kalau setakat kampung kat seremban ker perak ker...aku tak kisah sangat..ni kampung die...India saner mari..!! 

tukang cuci kereta aku namenyer SundHell...die nak balik kampung 2 minggu.. so dalam dua minggu ni terpakse ar aku cuci sendiri puteh aku tu....
anta kedai..?? tak penah ok...!! 
sepanjang aku pakai puteh tu aku belum penah antar kedai cuci kereta aku.. bak kate ayah aku... nanti melecet!!  harhahr... punyer ar sayang nyer aku kat puteh..sanggup basuh sendiri...tapi..eeerrrr.... seingat aku ar... baru 2 kali aku basuh sendiri pakai tangan aku tuk mandikan puteh tue..huhuhu... bukan ape..disebab kan paip tempat basuh  kereta kat umah aku tu berade betul2 di depan lorong dan menghadap lorong rumah orang lain..so aku rase macam sikit tak besh ar nak berseksi2 membasuh kereta depan umah... harhahrha... ALASAN...!! sebenarnyer.. malas...!!

tapi malas mandikan puteh bukan bermaksud kereta aku comot dan kotor... puteh dimandikan 3 kali seminggu iaitu setiap isnin..rabu dan jumaat.... so.. memang tak sempat nak kotor... so Sundhell tu lar yang bertanggungjawab memandikan puteh sendiri...

menggunakan shampoo kereta khas aku belikan tuk die!! hanye untuk puteh aku... 

akceli Sundhell ni memang keje die basuh kerete kat kawasan opis aku ni.. sebulan aku bayar hanya Rm 40..untuk 12 hingga 14 kali cucian (bergantung pada bulan..) n so far aku berpuas hati lar ngan kerje die..memandangkan kekangan mase dan sikap aku..so kire ok ar tu... kalao nak harapkan aku ngadap or tunggu puteh dimandikan setiap hari... alamatnyer memang berkeladak ar puteh aku tu... susah nak jage  babe.. sebab warnenyer putih suci... memang cerewet...

so ni sundhell tu balik kampung india 2 minggu..kire kompem akku terpakse basuh sendiri....n aku dapat bayangkan puteh hanye dimandikan seminggu sekali!!.. uhuukkss....

cian puteh mummy....tak per..yang penting.. basuh sendiri....(selagi terdaye..harhahr..)


* Harap2 sundhell tu tak terpikir nak balik India sane terus..cian lar kat aku ni...huhuhu... 

No comments: