Wednesday, March 31, 2010

sEbab ~kErinDuan


aTas sebab2 yang sUsah nak di eLak kan.. maLam senin aRitu kiTeOeang kUar laGi (rEfer tUk aKu n eN tUnang).. seLalu nyEr kaLao ujuNg miNggu dAh sPend mAse seSame.. kaLo tAk de haL..kiTerorang jArang nAk kuAr weekdAys..wakTu kerJa.. LelaGi aRi seNin..!! kaLau aDer pon.. aRi rAbu..kuar teNgok Wayang.. aTau juZ makAn2... bUkan apE.. seLain sEbab nAk berJimat tUk kaWin ni.. peNat nGan komiTmen kEje siAng tUe..tApi tU Lar.. mAcam yAng aKu cAkap kaT atas taDi.. aTas seBab2 yAng SUSAH sAnGat unTuk kiTeorang eLakkan.. ~hAhahaR.. 

tAk gi mAnEr pon.. LePak2 mAkan jEr.. sEbeLom tu siNggah eConsAve beLi baRang sikiT.. (tu pon teRtinGgaL daLam JakaL..tAk aMik Lagi sAmpai seKaraNg..adeeyy...) iNgat Kan nak mAkan dEkat2 jEr.. taPi tah aPe kEna aku 'meLawa' siKit maLam tUe..(siKit sAhaJa Ok..) so..kIteoRang maKan jAuh ciKit.. tAk jauH maner Pon... kAt seCret rEcipe sekSyen 18 shAh aLam jEr... aKu soRang jEr yAng mAkan.. En TunanG maKan hanYe Cheese cAke pLus sTrawbeRi yogurt ...  sEbab peTang tuE die dAh maKan duLu.. (Last miNit pLan ar Nie...) aKu maKan...errr..tak ingat aper namer menu tu.. huhu~

~ tEngOk mEnu aPer yAng Besh.~

~sEbeLom ordEr sAmpAi~


No comments: