Friday, April 23, 2010

majLis seDare2 aKu

rase nyer stiLL tak terlamBat nak ucap tahniah kat..MAJI & SUAMI ~Pangkat mak sedare aku maJi nie...tapi muDe sataun daRi aku~... atas perkahwinan die buLan lepas.... dan lagi.. nak ucap taHniah jugak kat cousin aku yang baru gaK berTunang...eerrr... yang nie buLan 2 ritu... "sowi shaHira... akak tak daPat daTang.." tak inGat sebab aper....~huhuhu... kaLi ni adik aku tiNa wakiLkan...(tiNa ni susah nak peRgi majLis orang..!!!) oK.. so..Layan gamBar jer Lar...~

MAJLIS PERKAHWINAN MARZIAH (MAJI) & SUAMI


 ~ MaLam pernikahan dan maLam berinai keciL~


~MajLis persandinGan esoKnYer~



~barang hanTaran sebelah perempuan (PINK) & sebeLah leLaki (HIJAU)~


MAJLIS PERTUNANGAN SHAHIRAH




~ sekitar majLis dan barang2 hantaran ke2 beLah pihak~
tariKh kawen buLan mAy 2010

~So.. for bOth of sedare2 aku.. ~TAHNIAH key... semoge segaLenyer di permudahkan..AMINNN~

tahun ni memang ramai sedare2 aku nak kawen... termasUk aku.. so.. memang kenyang maKan kenduri jer ar yang Lain tue~