Wednesday, May 12, 2010

sTress ...!!!

siyes saat ni aku sangat stress pasaL nak kawen.. ingat lagi pasal n3 aku date kahwen aku bertuKar tarikh kat sini ...??

ok..rupenyer beLom seTel...!!!

aku baru dapat cerite berite ni tadi.. pkl 5pm...
disaat aku ngah stress cek rePort account...

tekanan yang berganda ok~

ok...tak mampu nak cter sekarang...

yang pasti.. aku  memang sedang...

sangat stress..!! n sangat panic....!!

kene tunggu jawapan sampai esok pagi... 

*
*
*
*
*
*
*
hope maLam ni aku boLey tidor Lena....

huwaaaa....macam mau nangis Lagi...adeeyy..



~ Ya Allah...permudah kan Lah urusan aku... jika ade dosa2 ku yang buat kesukaran ini berLaku.. Kau ampunkanLah aku ya Allah... ~



kawan2..toLong aMin kan......

5 comments:

farahfatihah said...

sabo2

rose said...

kenapa?ade masalah tarikh o vendor ke?pe2 pun hope sumenyer ok la..amin...

@ty_farEd said...

farah..ngah besabo lar ni...uhukkss..~

rose... masaLah tarikh dan ayah..oohh..susahnyer...yupp.but hope sumenyer ok..mekaseh ek..

fikaryna said...

amin..moga dipermudahkan..banyak2 sabar dan berdoa..

@ty_farEd said...

mekaseh ryna... insyaallah...~