Friday, May 14, 2010

tag daRi - cik roSe " ::dan bila kau lafazkan cinta itu untukku:: "


masuk jer Lepas Lunch jumaat ~ dapat tag dari cik Rose ... amik n try jawap... aku tambah dari HUBBY ker HUBBY ~to be Ok... panjang cikit tak per Lar...ngeeee...



mekaceh cik rose... ok..~13 sokLan yang aku kene sTadi macam nak jawap exam doLu2.. sebab.... eeerr... ade yang dah Lupe tak berape nah hengat...~huhu
*
*
*
*
*
*
*
*


1. First time jumpa your hubby~to Be bila dan kat mana?

- eerrrkk.. kat Jusco buKit tinggi kLang...Luar maYbank.. tahuN 2009... kaLau nak tau..  bLind daTe ok...! ! waLaweih.. aku berani sungguh kan.... naseb baik tak sia2...!!  :)

2. Love at first sight?

- noPe... tapi dah suKer 'die' dari memuLe...'die' asyik cakap aku yang nGorat 'die'... ooowwwhh... buKan..!! ~ngeeee..maLu Ok
- jaTuh cinta-mase 'die' nyanyi sendiri Lagu Munajat cinTa-Ahmad Dani main ngan gitar... tak bagi die kasi lagu tu kat orang Lain lepas tu... sedangkan beLom kapeL lagi mase tu....!!!


 

3. Who is he when the 1st time you met him?

- orang yang sangat PENDIAM dan sangat pemaLu... tak banyak cakap..!! banyak aku jer yang bercerite...n mase tu terus baLIk dan die tak pelawe nak maKan pon ok...!!~ harharharh... . rindukan 'die' mase tue...

4. How long it takes for him to ask you out for a date?

- tak hengat.. tapi tak Lamer... die banyak bagi2 Hint jer.. macam nak ajak kuar... tapi biLer tanyer baLik die kate die bergurau jer..!! ajak kuar 1st date pon dari daLam massage jer taw...!!

5. First place dating?
-jusco buKit Tinggi kLang ~tengok movie..citer...eerrr...sungguh tak hengat dah sekarang... 

6. How he proposed?
- kenangan yang paLing aku suKer..!! die proposed aku kat depat Laut atas Jeti di Pd... saat maTahari terbenam...sunsEt ok..~ saat tu rase die romanTik sangat2.. sebeLom tu 'die' asyik cakap "rase ati berdebar2".... hahahaha...rupenyer neves nak propose aku.... suker..!! :)
- tapi biLer nak ajak kawen...... kat kedai mamak syed seksyen 11 shah aLam tu jew taw...!!!  tarik baLik puJian romantik tu...~ngeeee

7. Special date with your hubby?

- 9 Jan 2010-perjanjian 2 orang dan 2 kuarge... yang buat segaLenyer berubah.. "thanks sayang..."

8. Changes that he asked you to do?

- banyak kot..!!! haha..sebab.. aku kuat merajuk... n mudah tersentap.. lelagi biLer nak PMS.. emosi..mood berubah..n mudah hangin satu badan...!! PmS ok...~ngeee.. lagi satu ..die pernah tegur sebab aku garang ngan adik2 lelaki aku yang sangat degiL itu~ceehh..ayat coVer baLik....  
eerr..ade lagi..yang susah sangat nak ubah... kesukaan aku... but aku akan buat jugak...kene buat...dan wajib...~ iaitu..no ketat2 jeans..n no jarang2 baju... ok ...baikLar... peLan2...huhuhu...

"or eLse sayang.. pLz let me know .. n wiLling to change it for u..." cehhhh~

9. What is about him that you love so much?

- sebab 'die' penyabar.
- soft spoken.
- sangat berLembut ngan aku.
- romantik pade waktu yang aku tak jangKe..!!
- rajin n always make me proud of him..!!!
- Lagi..sebab my family's love him so much jugak...!!
- comeL...~certain Part~ngeeee
- sebab 'die' melengkapkan hidup aku.. dan  melengkapkan segaLe kekeurangan aku...~

10. What is about him that you wish he would change?

- sensitif = kuat majuk...yang kekadang mengaLahkan aku...oowwhhh....!!
- cemburu yang kekadang boLeh sampai tahap outromen... tak tahan..!!
- eeerrr...emosi....~harhahr.... terpengaruh ngan drama...heheh..sayang tak mo majuk...peace... ;p


11. You will lose your mind and crack your head when he..

- cemburu n perLi2 aku..!!!
- biLer die tetibe merajuk samer biler aku ngah merajuk.... haLamak...~
- biLer die outstation jauh2.... n Lamer2 tinggaLkan aku..hihihi...~ngengade kan ~ngeee
- biLer die jaLan drive jauh2 n masih tak sampai2 Lagi kat tempat yang dituJu..risau Ok...~

12. You will smile through your eyes for the whole day when he....

- said that..." family orang nak datang risik n meminang sayang...."
- " orang nak kawin ngan sayang.. nak jadi suami pada sayang... nak jadi bapa pade anak2 sayang.. dan sebahagian dari hidup sayang...." 

13. Complete below sentences,
"My love towards your hubby is as big as.... u Love me...!! may be its more than you sayang...!! Love u so muchhhh...!!! n nothing else yang orang nak in dis worLd.... accept u...!!~