Wednesday, June 23, 2010

ape yang ade daLam hp aku..

tetibe meroyan cerite yang bukan2.. huhuhu...

aku baru masukan gambar2 daripada hp aku ke pc.. setelah sekian Lamer tak de cabLe... aku tak pasti pon hiLang kat maner...~ngeeee...

cabLe ni pon aku pinjam en tunang yang baru jer tukar hp baru yang same jenis ngan aku nyer.. so..senang sikit.. *wink.. tu yang tetibe meroyan masukkan cerite yang bukan2...hahaha...

ape yang aku jumpe daLam folder picture hp aku..
.
.
.
.
.
.
.


~ ni gambar en tunang tengah merajuk dengan aku.. gambar ni kat umah die di damansara..~tingKat 5 ni tau die dok depan tingkap... takut ok~

~ooww..sayang..i'm sori..its was my fault..pLz don do dis again..~

sumpah aku tak ingat biLer.. tapi serase aku dah Lame sangat... ni..die sendiri Mms kat aku.. menunjukkan betape berat nyer penderitaan perasaan yang di tanggung..hahahaha...chumeL die biLer ingat baLik~

eerr..tapi kenape daLam gambar ni en tunang nampak sangat kurus berbanding sekarang ek..uuuuhh..kompius.. ~ngeee







~ ni mase besday party anak kawan baik aku ina..anak die afif yang tersangat comeL.. eerr..baru 1 tahun...~
aku yang terLebih sudah..~ngeee
eerrkk..terase chumeL lak..hahahaha..perasaan sungguh..!!
anyway..hepi besday afif..!! 




~ riLi misz those day..!! roses from en tunang..!! mase ni beLom bertunang Lagi... seingat aku.. die bagi bunge ni mase kat pLaza masaLam shah aLam.. en tunang kate nak pergi toiLet.. tetibe buat surprise dengan bunge ni..!! 
~ dah sangat Lamer aku tak terime bouquet dari en tunang..~


~ haaa..ni Lagi satu.. 1st flower yang die kasi.. mase ni die bagi sebab aku merajuk kot... ~ngeee..mengade2 kan..
tapi tu duLu.. sekarang kaLo aku merajuk..aku sendiri kene pujuk diri... aku redha...huhuhu~


ape Lagi yang ader...
*
*
*
*
*
*
~TOMOT yang mengader2..!!~
ni ikan aku beli n bagi pade en tunang... kaLer pink.. namenyer Tomot ~si ikan Laga.. 
kenape aku kate mengade2..??
sebab mase aku yang beLa duLu sekejap..die macam tak suker ngan aku ok.. seLalu menyoRok jer...!! 
tapi biLer aku bagi pade en tunang..~die seLalu mengedix biLer en tunang yang panggiL... ooww... ikan ni mesti betina...!!
eerrkk...ngan ikan pon nak jeLes kah...hahahaha~


 ~ AKI... kucing kesayangan mak aku n seisi rumah aku..!!~

ni gambar die ngah tido.. die suker tido ngan gaye bukan2..!!n siap mengigau2 Lagi..!!
n die sangat suker menarik perhatian orang lain ngan perangai die..!! hahaha.. adorable...n sangat biJak..!!~ 
sangat manje ngan mak aku..kemane saje mak aku pergi die akan ikut... n tunggu...Aki dah dewasa..tapi suker sangat bermain n menyakat..!!

oowwhh..ok..stop..!! jangan biar kan aku bercerite pasaL kucing.. aku susah nak berenti nanti...~ahaakss...








 ~ haaa.. yang ni puLak mase aku jejaLan kat Sacc maLL shah aLam ngan en tunang.. terjumpe sumer ni..sajer2 nak survey cenderahati mase tu... tapi tak beLi apepon kat situ.. saje tengok2 carik idea... :)
bLur gambar.. 1st sebab camera hp.. 2nd sebab nak cepat2 amik.. takut tuan nyer kedai marah..~ngeee..sori ar akak punyer kedai...:p



tapi daLam banyak2 gambar tu..ade 5-6 keping gambar ni aku suker sangat sebab terjumpe baLik..!!
gambar2 hantaran pertunangan yang beLOm siap dan aku DIY sendiri.. aku sendiri tak hengat pasal gambar2 ni sumer Ok.. sebab terlampau banyak sangat gambar yang di ambik n beLambak2 daLam camera aku sampai tak terbeLek2..!!!

ok..pasaL bekas2 hantaran tu.. tak rase macam nak buat n3 khas.. so..aku share jer lar kat sini sikit...

*
*
*
*
*



~ bekas macam bubu ikan ni aku isi cokLat dan sireh junjung...~


~ bekas ni puLak aku Letak baju en tunang.. ~


~ bekas ni besar.. tak siLap aku ade 2 kot aku beLi... aku Letak baju meLayu+sampin+butang dan lagi satu buah ~

~ ni yang paLing kecik..tapi tak hengat aku isi aper..!!~

bekas2 kat atas tu.. aku Letak stand nak bagi bekas tu terbuke sikit na nampak barang2 kat daLam...~

hahaha... begitu banyak bende kan...
ok..kaLo ikut kan beLambak lagi gambar2..
ngan segale gambar mesen basuh..peti ais.. kasut seLipar aku..
opis aku.. ngan desktop lagi.. gambar roti yang aku suker pon ade taw..!!  n segale macam khazanah lar..
tu beLom masuk lagi nombor2 tipon or aLamat yang aku maLas nak saLin..tinggal petik camera jew..~ngeeee