Monday, June 28, 2010

jempuTan kawen ~cik Wani : MY nOte

huJung minggu baLik rumah parents aku... en tunang puLak tak de.. gi out station ker JB seminggu.. so.. maner Lagi tempat nak di tuju tuk meLepak di saat tak de teMan...~ 

Sampai rumah terus cek surat...
dapat satu jemputan kawen dari member bLogger cik wanie : MY NOTE


" Shazwani & Irwan "
18 Julai 2010

yang sudah gundah guLana... laGi lebih kurang 2-3 minggu nak kawen..!!
aku nak tumpang neves...~ngeeee

~ kad yang cantik..!! pocket card...~

cik wani akan meLangsungkan wedding die kat dewan Risda-Ampang...

aku mau pergi..!!!
insyaallah.. kaLo tak de haL aku ngan en tunang akan sampai ke saner.. ke majLis cik wanie kite nie... :)


n pade cik wani ~ thanks sebab invite saye n pasangan... sangat suker... :)

n hope semuanyer berjaLan Lancar.. n dipermudah kan segaLe urusan..aminnnn....~

6 comments:

.:Mrs. Engineer:. said...

yanie pn dh dpt kad wanie ni..insyaALLAH, klo xde pape, yanie g... :)

farahfatihah said...

fara pun insya'allah kalau xda pape fara g..yeahh ada rezeki kita jumpa ek

@ty_farEd said...

Waaa...sonok kalo dapat jumpe korang2 kat saner nanti....!!! :)

Leonora Halim said...

aty... pegi jgn tak pegi... walaupun kita sibuk dgn keje kawin sendri... kwn2 jgn lupa...

p/s: sedih... ada la segelintir kawan2 saya tak pegi kawin saya... sbb diorg nak gi sopin kat Nilai3... huhu....

ElyaElmo said...

elya punn insyaAllah gi okk!!~
nanti leh jumpee ngn korangg k!!!:D

@ty_farEd said...

leonora ~ oowwhh..kalo i dapat kad u mesti i nak pegi wedding u sangat cantik tu...!!

elyaeLmo ~ besh..!! tak sabar Lak rasenyer....~ngeeee