Monday, June 28, 2010

my LittLe~Lolly pop for my 'tetamu keciL'

seperti yang dijanjiKan... pagi2 ni.. aku nak update pasal Lollypop yang aku cerite ari khamis lePas kat n3 nie... howye.... dah sampai...!!! kaLo ikutkan..hari khamis tu jugak aku nak derang anta.. tapi tak per lar.. tunggu jer Lar sampai ari ni kan....~weeeee... n akceLi.. sabTu pagi tu derang dah antar..!! cuMe aku tak sempat nak hardet ok..~ngeeee

ramai kawan2 bLogger yang berminat nak bagi sebagai doorgift pade tetamu kecik... aku boLeh jer nak sHare kat sini..
kaLau free aku update through by emaiL ker kawan2 key.. nanti aku antar details yang Lagi detaiLs pade kawan2 yang dah bagi emaiL addr kat aku since Las wik Lagi...~


~ aku order 160 pcs..  kire 1ctn~


~ 1 ctn ade 4 box kecik~
 

*
*
*
*
*
*
 ~ ni Lar die Lollypop yang aku beLi tu...~

size die agak besar gak...
*
*
*
*
*
*

~ ni tangan adik lelaki aku yang darjah 6 pegang~
so boLeh agak kan besar mane... 30gram~



n untuk pengetahuan jugak... Lollypop ni vaLid n tahan sampai satu tahun Ok.. n derang bagi jaminan kat i yang seLagi tak kene panas.. so guLe2 ni susah nak meLt... so.. thats why aku boLeh beLi awaL2.. !!! n yet... pLastik nyer dibaLut doubLe... 1st dalam siap seaL n 2nd Luar tu baru diikat.. so.. kebarang kaLian tuk cik semut menjamah duLu adaLah sangat keciL peratusannyer.. cehhh...~ but.. aku siyes ni.. asaLkan korang2 bukan dengan sengajer biarkan lollypop ni terbukak atau letak di sarang nyer......!!! ~ngeeeeee

36 comments:

ally said...

wah..mmg besar lollipop itu..hehe..baik2 simpan tau..nt bersemut lak..=)

cik pink said...

nak tya la brape harga nye ek..

leh tak email kan saya..
suhaidasupalio007@gmail.com

@ty_farEd said...

ally..~ yeah..hope cik semut tak berminat..kene cek selalu nie.,.huhu

cik ieza said...

eee beshnyeee tgk lollipops swirl tuh...kalo saye yg budak beso nih pun dah suke nanti kalo budak2 konfem lg ecxited! nak kne gi survey gak nih...thanks aty for d good info! hihi =)

Nurulhuda|Adlie said...

hari sabtu kan dia hantar? ada sorang ni dia email i then dia pun g kilang tu ari sabtu lepas, dia kata ada meeting, kan pttnya tak bukak, huhu.. nasib baik dia, terus dapat sample ape sume, hehe.. thanks aty!

@ty_farEd said...

cik ieza..~ seingat i.. i dah makan 2 dah..hahahah.. Abes kat jer nanti

huda ~ sabtu sepatut nyer tutup..eerr..setahu i lar.. but when i tanyer die ley tak antar sabtu..die cakap..ok..!! soj..i soh jer lar die hantar awal2 terus.. senang..tak yah pikir2 dah... :)
n.. adeyy... penat dah dengar u cakap 'thanks' kat i...hahahaha.. i pulak yang segan taw... i tolong u tu sikit sangat2 rasenyer.. tak de pape pon rasenyer... kecik nyer haL jer lar huda... :)

journey of a lady said...

saya pon nk bagi lolli jugak..da riki2 2 org supplier..tp leh jugak call no yg awak bg kot2 price lebih competitive...da link urs

masmOna said...

aty yummy lah tengok lolly poppppp tuh.yum2.

dear, pls email i jugak.sangat menarik nih. btw, nice info aty!!

my email: mas.masmona@gmail.com

Anonymous said...

lolly pop.. idea yg menarik..
bole ksi thu harga dia bpa x?
n nak contet sper nak oder.. thanks ek..
email: nurul_hr@um.edu.my

Bride 2 Be said...

yang, lollipop ni di jamin halal tak? risau la skang ni nk beli gule2...takut x halal... ;(

tapi mmg best sgt klu halal! confirm i'll buy this one as well!

Anonymous said...

hi!
just nak dapat more detail about this lollipop..hope bole share dgn sy..
miszhoneym@yahoo.com

Anonymous said...

salam..sis,nak tau brape ye price lolipop nih.
ade survey tapi kecik skit dr ni.
& yg ni nampak menarik jugak.

boleh mail me the price tak.?
wanniwar@yahoo.com

TQ :)

-missN-

@ty_farEd said...

pade semua cik anonymous ~ okey..nanti i email u'olls asap key.. maaf lar atas kelewatan

masmona ~ nanti i email u jugak...

IRYANI ALIAS said...

email me jugak ek..the price of this lollypop..iryani_iryani@yahoo.com..rasa macam nak order for my brother's wedding nnt..thanks.. :)

wawasyakila said...

nti leh email kat wawa gak ea price harge dier.. putri_wawasyakila@yahoo.com.my

Anonymous said...

ms aty..
email sy jgk ley..?
mira_yamie@yahoo.com
tq dear~~

asrulfadhli.com said...

salam...nak jgak katalog lolipop :) wakyon@yahoo.com......... asrul_fadhli@yahoo.com.my

Hana said...

@ty.. boleh kongsi harga? saya pon tengah cari lolypop yang harga berpatutan.. getblush@gmail.com
thanx @ty

fash said...

dear (:
nk mntk tlg juga
bley x if u email me the quotation?
tengsss!
ni email sy lilgalz.demonzz@gmail.com
tengs again! (:

ThumBelina said...

sgt comel bg lolipop...
blh share x quot lolipop ni?
d_yana512@yahoo.com
10s ye...

ThumBelina said...

sgt comel bg lolipop..
blh share x quot lolipop yg u bli tu...
d_yana512@yahoo.com
10s...sharing is caring...:)

Sha said...

waa sgguh comel..nk bli jgkk!!

zahliana said...

yummy..beznyer...boleh tak email saya berapa harga dia..n details about this lollypop...

muzah_lianacute@yahoo.com

yunny said...

hye..comel lolipop..i did call..tp stil nak tahu pricing u dpt? i nak 15 or 30g...bole share x? pls mail me guess_iza@yahoo.com

thanks!

Anonymous said...

dear.... leh x email me price utk lollipop tu...please...please.... TQ

masyahmad1@yahoo.com

Kami said...

bole email x berapa harge lolipop tu ye? fadh87meor@yahoo.com

Shuhaida Fuad said...

bleh x emel price swirl lollipop tu....shoo_eda@yahoo.com

safiah said...

hi, boleh x emailkan bp price lolipop tu?tengs! :)

safiah907@gmail.com

khairulhaya said...

hai,
saya pon da lame tcari2 info tntg lolipop ni..leh share info pasal hrga x?

nnt email kt saya ye..roy_kwa@yahoo.com.my

miss.leli.lott said...

Salam sis, boleh tak emailkan saya details about this lollypop? halal tak? Thanks ye.

miss.lelilott79@gmail.com
(www.meandmyhands.blogspot.com)

ieda said...

hi..blh x emailkn price lolipop ni...menarik la..thanx..xoxo
iesya_sweetie@yahoo.com

wawa said...

hi dear..bole email i skali price lolipop ni..thanks :-)

brownish184@yahoo.com

Anonymous said...

dear..nak tau gak harga lolipop ni..blh email ke nurulainiey@yahoo.com.
thnx dear..

zEtyIshiAnA said...

hi dear,

leh email kat i sekali harga lolipop nie??? :)

zetyishiana83@gmail.com

Anonymous said...

hi dear,

bleh x email me price lolipop nie...menarik....
thanx dear..

zetyishiana83@gmail.com

Nur Mardhati Nabila said...

sis, order lollipop ni online boleh?