Tuesday, June 29, 2010

icha choco chocoLate yang sedap..!!

ingat lagi aku update pasaL 'date' aku ngan cik puan Rina : ICHA CHOCO sabtu Lepas kat n3 nie


so.. dalam pukuL 12 Lebih aku sampai rumah die kat area batu3 shah aLam.. ooww.. aku suker rumah die...cantik..!!  waktu tu ade anak perempuan die yang comeL n cerdik... pn Rina Sendiri pon sangat baik n ramah ok...~ n yet die teror wat choc yang cantik n sedap macam tu....!!! owww...aku sangat suker.... ~ngeeeee

Lepas tengok hasiL sedia ada.. n rase sikit.... ~ok.. aku tak mo penin2 pikir.. aku terus proceed jer..  wat chocoLate tuk hantaran macam nie
*
*
*
*
*
*

Tapi kaLer mengikut tema aku..~PINK
ni bukan cake taw.. ni fuLL chocoLate ok... cantik kan..~ 

dan aku terus decide buat door gift tuk majLis kenduri aku sekaLi...
oowwhh..sangat pantas aku decide...!!
sebab selain sebab rase yang sedap.. harge pon berpatutan..!!

aku decide nak sebijik macam nie
*
*
*
*
*
ni chocoLate daLam nyer ade biskut OrEO..!! 

bekas ni bersesuaian tuk dijadikan door gift tetamu..
tak kecik sangat pon... ~kire sedang eLok n ngam mengikut perancangan aku...
n yet aku order banyak..so.. harge dapat lebih murah Ok...
yang penting aku nak sebab.. cantik.. dan kompem sedap...!!!aku dah rase...~weeeee
* two thumbs up aku bagi pade Pn rina... :)

kaLao nak tengo Lebih lagi pasaL biskut choc OREO ni Ley layan kat SINI
banyak lagi piLihan yang cantik2.. n berbagai perisa...
 oowww.. Lagi sekaLi... aku sangat suker...!!!
bertambah suker biLer mase nak baLik tu.. Rina bagi aku ni jugak... aku anggap ni cenderahati.. ooww..i heart thats..!! thanks Rina..~
*
*
*
*
*

~ sangat comeL kan...!!!~

en tunang sangat jeLes sebab die tak dapat ikut aku pergi rumah yang ade banyak chocoLate..!!! ~hahaha

petang ni nak bank deposiT... semaLam terLupe...!!! ~ngeeee
ok... door gift kire dah selesai...
cume hantaran aku terpikir baLik..  yang aku tempah ni chocoLate... so.. aku tak yah bagi choc Lagi kan sebagai hantaran... tapi.. yang merunsingKan aku sekaLi lagi.. aku kene carik cup cakes atau cake puLak nak lengkap kan hantaran aku... owww...terpakse ubah baLik perkiraan nampak gaye nyer...

okeh... tak nak pikir sekarang... aku akan pikir kan kendian nanti..
yang dah seteL ni tak yah pikir Lagi...senang....~ngeeee


p/s : puan Rina sangat friendLy...!!! senang nak deaL ngan die....~