Tuesday, July 27, 2010

kad Kahwin dah amik..!!!!

yeah...
finaLLy...
perkare yang di haru biru kan..
yang dirisaukan..
yang di kecoh kan...
telah seLesai...!!!
eerrr.... separa selaesai...~ngeeee

KAD KAHWIN aku dah amik semaLam....!!
sungguh besh perasaan ini...!! hahaha
lega aku...
so..hari ni...
lelapang...
aku nak siapkan isi name n letak alamat...
eeeerrrkk...kaLau lar lapang....hopefuLLy...!!!

petang semaLam...
lepas opis hour..
aku terus rush ker kLang tu..
sebab takut sangkut ngan jam...!!!
tahu jer lar kLang tu macamane....
eeerrr...bagi sape yang tau lar...

sekarang..aku dah tak banyak kerje lebih mase...
sebab..terlalu risau pasal hal kawen yang tak siap2 ni..!!
naseb baik bos aku..sikit paham..
agak nyer lar...~ngeeee

kat kedai semalam pon..
sekejap jer...
sebab paking tepi jaLan...
takut kene marah puLak ngan pemandu Lain..
kaLo paking lame2...
aku tak nak jadi penyebab jam ok...!!
aku tak kire pon...
tapi..tanye kat uncLe tu..
if ade problem...
aku ley refer kat die baLIk....

maLam aku cecepat kire....
cukup...!!
paLing besh..
aku dapat KAD dan SAMPUL LEBIH...!!!
memang akak n uncLe kedai kad tu ade cakap..
derang memang sengaje bagi lebih...
sonok ok...!!! ~senyum Lebar....~ngeeee

pagi tadi...
mak ayah aku cakap..
jangan hantar or pos awal2...
nanti orang lupe...
or orang hilangkan sebeLom majLis...
derang soh hantar seminggu sebelom raye tu..
means... last week pose...
or...waktu raye nanti..
baru ley bagi..by hand....
okey.. tu pendapat derang..


KORANG2 RASE MACAMANE...??

AKU NAK KAWEN 19hb SEPTEMBER NI...
SEMINGGU RAYA....
ADE LEBIH KURANG SEBULAN 2-3 MINGGU...

SO... AGAK2 NYER..BILER PATUT AKU POS KAD KAWEN AKU NIE....???



macam kawan2 yang dah kawen tu...
aritu..korang2 start antar kad kawen biLer??
share info sikit....plzzz....

kad kahwin aku....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



macam yang aku nak... juz simpLe POCKET card..
pLain white wif Pink Insert..








adik aku ~tina cakap..
macam kad raya...!!
huhuhu..tak per..aku tak kisah...
tak sediakan banyak bajet tuk bagi kad kawen yang grand2..
maafkan aku yer pade para jemputan...
ni jer yang mampu di beri sebagai jemputan...~hanye mampu tersenyum....

pade korang2 yang dah bagi alamat tu..
insyaallah..akan di pos segera..
pade sesape yang sudi nak datang..
memeriahkan majLis kawen ni nanti...
bagi aLamat korang2 ek...
korang2 sangat2 diaLu2 kan.... :)

teruje Ok....!!

MAKLUMAT TAMBAHAN

aku mintak maaf...
kaLi nie...
aku tak de picture kedai..
or contoh2 kad lain..
yang leh aku share ngan korang...

kedai tu tak de bLog..
tak de web...
or sebarang reference..
yang ley korang rujuk...

aku sendiri kebetuLan lalu kat situ..
dan singgah...
terus pekenan...


tapi...siyes aku cakap...
kat kedai tu memang tersangat banyak kad2 piLihan...
dari yang sangat murah...
bajet..
sampai yang hard cover card...
yang mahaL...
dari sehelai dan senipis kad kertas..
hingge lar ke setebaL2 kad...
gambar katon yang cute2 pon banyak...
dari harge Rm0.10 okeh..!!!
siyes..aku tak tipu...!!!

aku nyer kad tu pon..
memang murah..!!
admit...tak sampai Rm1 pon...!!
yeah..boLeh nampak dari kad aku tu kan...*bLushing...~ngeeee

service pon agak bagus...
tepat pade masenyer...
n mengikut spesifikasi..
alhamdulillah..bahagian aku agak nyer...
n siap dapat kad extra..!!!
aku order bukan banyak mane pon...!!!~ngeeee

menarik...tak de minimum order...!!!
yang tu paLing aku suker...~ngeeee

okeh...
aku promote ni...
aku tak dapat sebarang untung..
uncLe tu pon tak tau aku wat cerite pasaL kad kawen kedai die nie...
saje nak share makLumat...

but..pade sesape yang berminat...
aku ley share alamat kedai..
n no tipon...

EPSILON CARDS (Formely know as RAM ENT. KLANG)

WISMA KHOO BOON KIM
NO 9 JALAN POS BARU,
41300 KLANG
TEL : 03-33427464
HP : 016-2918004

tempat nye kat pusat bandar kLang..
kaLo pade sesape yang tau...
berhampiran bekas tapak pasaraya great wall yang dah terbakar duLu tu...
dekat sangat ngan pasaraya mydin...