Thursday, July 08, 2010

tHanks ayu...for This aWard..!!

aku rase sekarang musim bagi award dan tag lar...~ngeee

aku pon dapat jugak...



award dari cik ayu : BnSyng-Stories

akceLi..dari semaLam lagi dah dapat.. 
tapi ari ni baru dapat Post..
sebab aku perasan..sumer kawan2 bLogger pon dah POst...
aku pon nak jugak...!!hahaha~
mekaseh ayu....

tapi..di sebab kan sangat ramai kawan2 bLogger kite dah dapat...
so.. aku nak jawab sokLan tag No 1 jer.. aci tak..?? ~ngeeee
  
1. Anda mesti memberi pujian kepada pemberi 'award' ini. 
cantik sangat mase bertunang tu...!!!  kaLer rusty PINK... sangat sweet Ok...
sukern tengok barang2 hantaran pertunangan die jugak...~ngeee
sangat baik..sebab bagi aku award nie...
ayu ni pon rajin tinggaLkan jejak kat 'umah' aku nie... 
terime kasih ek ayu... :)



2 comments:

asna cute said...

heheh byk jugak dpt award.. Congrats! =)) nti lepas kawin pun jgn lupe update blog jugak yea hehe ;D

journey of a lady said...

nk bg award yg same,boleh??