Wednesday, September 01, 2010

kasut...again..??!!

tak habes2 lagi pasaL kasut...
aku sendiri bosan memikirkan pasaL kasut yang tak habes2..!! huhu...

ape lagi nak cerite pasaL kasut...??
minggu lepas aku beLi lagi satu kasut...
may be aku akan pakai mase majLis nanti...
mengantikan kasut pINK yang aku susah payah carik aritu..!!
kenaper..??
aku tak kuase nak cerite...huhuhu...

nak share pasal kasut baru aku ni puLak..
aku akan pakai mase majLis bertandang..
n may be mase nikah jugak...
sebab penggunaan kasut PINK yang duLu tu..
terhad tuk majLis kenduri aku tu jer...
sebab : ianye kaLer PINK...
membazirkan...maafkan aku atas sumer ni...~ngeeee



Lepas beLi kasut yang baru nie...
aku terus teruje nak pakai mase majLis kenduri aku tu nanti..!!
part yang aku suker..
sebab banyak batu tu..!!
terase bertambah seksi ok...~Lalalala



aku memang susah nak control kaLao ia meLibatkan haL kasut...
sebab aku tersangat suker membeLi kasut..!!
waLau pon kaLo diikutkan..
aku tak berape gemar kasut terbukak macam ni...
tapi..disebab kan ade bahagian yang belakang tu..
so..aku masih lagi boLeh consider...
ciss..!! bukan ade orang pakse beLi pon..!!~huhuhu

okeh..okeh... aku memang macam ni..
kaLo ianyer adaLah pasaL kasut...*sigh...
harap mampu berubah lepas kawen nanti..~ngeee
no more membazir pade kasut lagi...


p/s : aku rase..aku tak perLukan kasut raye... ~senyum...