Monday, September 06, 2010

kuih raya

sedang membahagi2 kan kuih/biskut raye
yang di tempah dan di beLi
untuk rumah faMiLY aku...
untuk bakaL kuarge merTua
dan untuk rumah kiteorang sendiri...
jangan Lupe..
Lepas kiteorang kawen masih lagi hangatnyer raYe ok...
dan semestinyer..
aku yang tak de mood nak beraye ni...
hanyer akan teruje beraye seLepas seLesai majLis aku ni nanti...!!

~ dah macam orang nak Jual kuih raye puLak ~

3 comments:

yUmIe said...

bestnye tart nenas..ngeeee:D

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

aku rindu lemang jew...
:)

Afiq Ikhwan... said...

teringin nak jadi usahawan kueh raya..hehe..Salam Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin dari www.awan-fantasia.blogspot.com (koleksi kisah2 paling kelakar)