Tuesday, November 09, 2010

berHijrah

lamenyer tak update..!!
kenaper..??
sebab aku begitu sibuk 'berhijrah' sekarang...
berhijrah segale2 nyer..
semuanyer baru sekarang......
segalanyer........................

okeh.. paLing drastik aku nak bagi tau..
aku dah berpindah ker rawang...
Lagi sekaLi.. RAWANG....
pindah rumah...
sangat memenatkan...
sangat stress...

ade sebab aku berpindah...
yang tak kuase aku nak share..
menyakitkan hati kalo diingat....
tapi tak per... aku dah tak kisah pon..

cume.. biler sebut RAWANG...
aku rase.. perasaan yang tak besh....
aku yang sebelom ni tak pernah tau pon pasal rawang ni....
dan tak pernah terpikir pon sebenanyer....

susah aku nak terangkan keadaan aku waktu tu...
dari shah alam.. yang bagi aku... cukup tuk aku...
tibe2 aku kene berpindah ke tempat yang tersangat asing.....
yang aku langsung tak tau keadaan dan selok belok nyer...

walaupon agak berat..... tapi.. aku redho...
bagi aku.. aku percaye akan ade hikmah yang baik disebaliknyer..
yang penting.. aku dan hubby Lalui bersame...

tapi tu dulu...
sebeLom aku betul2 tinggal kat situ.....
hari ni.. semua perasaan takut dah tah ape2 perasaan lain tu dah hilang....
aku makin seronok tinggal kat sini..
walaupon jauh dari bandar...
jauh dari family aku..
tapi..tak lar teruk sangat.. 
macam ape yang aku sangke dan pikirkan sebelom ni.....

aku masih belajar menyesuaikan diri..
umah famiLy kat shah alam...tak lar jauh sangat pon...
kalo kene carenyer.. iku haiway.. 35 - 40 minit aku ley sampai dah umah family aku..
walaweihh... aku pon tak sangke.. tapi..tu lar kenyataannye....
tapi..eerrrr..... tahan sakit tuk minyak kereta n tol lar.....~ngeeee

kerja aku...???
eerrr... buat mase ni..aku tak nak cerite ape2..
one word ~STRESS..!!
hahaha...

nak kongsi pasaL rumah baru aku..
kalo duLu aku duduk apartment..
sekarang aku duduk umah teres double storey...
besh..!!
sebab aku ley paking kerete aku ~PUTEH depan umah..!!
tak jauh nak jalan 2-3 kali amik barang...
walaupon tak seluas umah lamer aku..
tapi..
aku masih boleh mencipte keselesaan sendiri..!!
aku memang suker deco umah.. so..setiap kali pon..aku sangat teruje deco umah baru aku ni..!!
cume tak de gambar ley aku share... sebab aku tak de space nak upload gambar lagi..!!
geram...!! but.. atas bantuan kawan2.. aku cube atasinyer....

( fara ~ i nak kol u nanti tanyer pasal ni.... jarang on9 Fb sekarang.. so..tak tau biler nak chat ngan u...)

banyak lagi gambar kawen aku lum update..
dah basi..!! tapi aku tetap nak update jugak nanti...huhu..~giler kuasa...

okeh... banyak wedding yang aku terlepas...
but sekarang aku dah lapang...sikit..~ngeeee
so.. harap dapat memenuhi jemputan..insyaallah...

korang2 jangan lar lupe nak jemput aku even dah jarang nampak bayang ek..... ~ayat sedey ni


okey... cukup dulu... aku nak free kan space...
ley upload gambar banyak2 lagi....Laalala


 p/s : Laptop aku kene curik.. perkare paling menyakitkan hati aku...!!!!

okeh okeh.... aku redho dah.... setiap yang berlaku.. aku pasti ade hikmah dan kafarah yang DIA nak beri pade aku...

p/s : seronok gak tinggal kat tempat baru ni.......