Tuesday, November 16, 2010

majLis resepSi ~ persaNdingan dan makan beradab

aku tak bersanding sambiL di tepung tawar pon sebenanyer....siyes...
hanye diiringi dengan bacaan doa seLamat biLe aku berade di peLamin...
amik gambar... okeh..done...
daLam mase yang singKat tu pon aku sebenanyer tak tau nak buat ape....!!!
dah rase kayu dan tak perasan orang seeLiling..!! huhu...

okeh.. sikit gambar dipeLaminan.........













~ pengapit kiteorang ~


keLuar nak pergi makan beradab













p/s : hakikatnye.... kiteorang hanye makan sesuap dua jer nasik...tu pon tak de lauk...!!! huhu

7 comments:

Nadia said...

samalah..xmkn pun..tp ntah npe xrase lapar pun..mcmne nk mkn if org tgkap gmbrkan...he3..

Nurul Huda Jumri said...

hye dear,
i suke sgt2 tgk pic ur wedding day..sgt2 cantek n grand! plus, i suke baju u tau!! n i really adore puteris collection...=)

ur pelamin sgt sweet,dear.

anaztasias aira said...

selalunya pengantin memg xdan makan kan. saya pun takda renjis nanti :)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

aku ingin merase saat ini bersama die...
ermmmm...

iedayah said...

da epy,prut pn kenyang..hehehhe

mizz sue said...

aty sgt cantik...

jihan musfirah musa said...

hehehe...samerla..tak lalu nak makan padehal lapar giler!!...;p