Monday, December 20, 2010

wedding mysarah & hadi-11 december 2010

punyer lar maLas nak update blog sekarang..
baru dapat update pasal wedding kawan bLoger kite ~ mysara n hadi

dapat pegi wedding die sebeLah pihak Lelaki kat shah aLam..
kat terengganu tu... 
jauh sangat rasenyer daLam keadaan aku yang 3-4 macam sekarang ni...huhu

kiteorang sampai majLis sarah lebih kurang pukul 3 kowt..
lambat kan...
naseb baik ramai lagi orang....
yang besh.. bertembung pulak ngan kawan2 blog Lain...
iedayah... nora a.k.a aira.... yumie... sk adam....

sampai tu..tak nampak lag pengantin....
terus makan sebab dah lapau sangat...!! hahaha...
sarah pernah datangngan Hadi mase wedding aku duLu...
n lagi pon.. dah biase borak n jumpe die....
so.. tak risau die tak kenal.... :)




mase ngah makan tu...
ayah mertua sarah bagi udang panjat lauk pengantin kat atas meja kiteorang...!!!!
thanks pakcik...!!! suker sangat rasenye..hahahaha...




"sowi ar sarah i makan lauk pengantin u....~wink "

mase ngah makan tu lar nampak sorang-sorang kawan bLog lalu jumpe sarah terus...
eerrr...mase tu aku tak gi jumpe lagi..!!!



so..lepak kejap ngan derang sume lepas tu...
derang sumer dari wedding hana yorie...
aku dapat gak jemputan.. tapi mintak maaf sangat2 tak dapat hadir...





tengok centerpiece kat meja beradab ni....
unik dan cantik kan...
macam meja makan kat hoteL...
sedap sangat nampak buah2an tu dah digubah n diukir cantik....
rase tak sampai hati lak nak makan...~ngeee


sementara menunggu derang abes makan..
aku masuk umah....


okeh...
mase menunggu nak bergambar ngan pengantin n kawan2 lain pulak..
aku makan kek..!!! kuat pulak aku makan waktu tu....


ssetel makan kek..
sessi bergambar...!!
waaaaa...kemain suker lagi memasing berposing depan photographer sara tu..~weeeee







suker...!!!!
ade banyak lagi sebenanyer...
tapi ni jer yang suami aku dapat snap..
sebab lepas tu..die pon masuk sekaLi....

tak sabar nak tunggu gambar dari sarah nyer photographer tu..!!!
ade banyak lagi gambar kiteorang posing....hahahaha...

" sara... jangan lupe tag gambar kat i taw...." hihihi..tak maLu....~ngeeee

~sebeLom baLik tinggaLkan jejak tuk sara dan suami ~

apepon.... as a fwen.. doakan yang terbaik tuk my dear sara....
n tahniah........


8 comments:

Xora said...

betul la Aty yg saya nampak! saya perasan kamu masa kamu amik lauk, tapi takde la nak tenung2 kamu :P kemudian kamu duduk berdua di meja belakang saya, then dengar pakcik tu bagi udang kat kamu :p

iedayah said...

dear..mtk izin amek pic ea tuk simpanan i..hahaha..btw,mmg sempoi r OP sarah kn..=)..kite nntikan gambo posing maut bersama..agagagga

anaztasias aira said...

gembira dapat jumpa aty juga hehehe =)

mysarah said...

dear, 11 december 2010 la!! haha

u nak tau tak, i pown tak makan udang tu tau. rugi rugi. iskkk

gambar from OP dh dapat, but RAW la. nanti i buat 1 entry khas untuk korang. hehe

anyway korang, thanks for coming. suka!!!! :))

farahfatihah said...

alaa bestnya dapat jumpa dorang

Asrul "iLham" Sany said...

cute blog...harap dpt keep in touch ya ;-)p

ElyaElmo said...

since aty dah kawen...x nah jumpe aty lgi...wuuuuu~

iedayah said...

wa..cptnye sarah da dpt pic dr OP..cpt update laling..xsabau ni